- Strona główna
- Postępowanie ID 1014930
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
17/SZ/2024 Wykonanie obić tapicerskich
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-12 09:30:00
-
Składania2024-11-20 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 14:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r, poz. 1061, ze zm.).
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.
W wyniku przeprowadzonej procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja zadania polegającego na: wykonaniu nowych obić tapicerskich w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
Opis
szacowanego zakresu prac:
1.
Nazwa przedmiotu
zamówienia oraz jego opis: dostawa, usługa, robota budowlana*
1) Przedmiotem zamówienia wykonanie nowych obić tapicerskich w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i montaż nowych obić tapicerskich na oddziale ginekologiczno-położniczym
a) Blok porodowy: taboret oraz krzesło
b) Dyżurka położnicza: kozetka
c) Dyżurka ginekologii: fotel do pobierania krwi
Zakres prac:
¾ Wizja lokalna i oszacowanie wartości wskazanych mebli
¾ Naprawa wskazanych mebli tapicerskich
Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:
a) Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy,
b) Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
c) Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
2. Osoby wyznaczone do kontaktowania się z wykonawcami:
a) W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego:
Pracownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr. tel. +48 261 47 28 03;
b) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia, pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;
3. Informację o cenie proszę przesłać do dnia 20 listopada 2024 r. godz.: 14:00
4. Informację o cenie proszę przesłać za pomocą Platformy zakupowej.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?