- Strona główna
- Postępowanie ID 1014464
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Kz-II.2380.604.2024 DOSTAWA DRONA MATRICE 30T Z KAMERĄ TERMOWIZYJNĄ
Wystawiający
-
UżytkownikJolanta Wojdera
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-08 13:26:00
-
Składania2024-11-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja
1.
Szczegółowy zakres asortymentu został określony
w Formularzu ofertowym.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.
4.
Płatność – przelew z odroczonym terminem - zgodnie z treścią projektu u umowy.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
Osoba
do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-19
09:37:21
|
Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska |
Pytania
z
dnia
15.11.2024.
Pytanie 1. W zapisie §1 ust. 9 wskazana została dostawa oprogramowania na nośniku lub drogą elektroniczną. Z uwagi iż oprogramowanie zainstalowane jest fabrycznie przez producenta na urządzeniu (dron i kontroler) nie istnieje możliwość przekazania go na jakimkolwiek nośniku. Czy Zamawiający wykreśli bądź zmodyfikuje zapisy w tym brzmieniu? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że jeśli oprogramowanie jest zainstalowane fabrycznie przez producenta na urządzeniu (dron i kontroler) a jego aktualizacja jest możliwa online to w takim przypadku nie ma potrzeby dostarczania aktualizacji na nośnikach lub drogą elektroniczną. Pytanie 2: W zapisach §6 ust 3 i 5, przewidziane procedury naprawcze i serwisowe mają mieś miejsce "w siedzibach bezpośrednich użytkowników urządzeń" lub "w miejscu użytkowania sprzętu". Z uwagi iż procedura przeglądu technicznego w serwisie producenta (potwierdzona certyfikatem i stosownym zapisem w oprogramowaniu - np. skasowaniem alertów) nie jest możliwa w siedzibie Klienta, czy zamawiający dopuszcza realizację ww. obowiązków w siedzibie autoryzowanego serwisu producenta? Odpowiedź: Ponieważ nie jest możliwe zrealizowanie procedur przeglądu i napraw w siedzibie klienta, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji tych procedur w autoryzowanym serwisie producenta. Pytanie 3: W zapisach §6 ust 5 wskazana została bezkosztowa wymiana materiałów eksploatacyjnych w okresie trwania udzielonej gwarancji. Ponieważ producent przewiduje zamkniętą listę materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie w ramach usługi utrzymania (nie są w niej uwzględnione m.in. akumulatory), czy Zamawiający doprecyzuje co rozumie przez materiały eksploatacyjne podlegające wymianie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że jeśli w zamawianym sprzęcie nie ma materiałów eksploatacyjnych uwzględnionych na liście materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie w ramach usługi utrzymania w okresie gwarancyjnym, można uznać, że zapis ten nie wnosi zobowiązań w stosunku do dostawcy i nie jest wymagany. W związku z powyższym, zmianie ulegną zapisy w umowie w §1 ust. 9, §6 ust 3 i 5. Jednocześnie Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert do dnia 22.11.2024 do godziny 10:00 |
2024-11-14
12:42:21
|
Jolanta Wojdera |
Pytanie
1 Dzień dobry, w nawiązaniu do wzoru formularza ofertowego załączonego do postępowania zwracam się z prośbą o wyjaśnienie, czy zamawiający składa zapytanie ofertowe na wyposażenie dodatkowe "kamera NOKTOWIZYJNA z systemem montażu i podłączenia do ww. drona kompatybilna ze wskazanym dronem i aparaturą sterującą". Wedle wiedzy pozyskanej u krajowego dystrybutora, nie występuje możliwość zamontowania dodatkowej kamery noktowizyjnej, gdyż takowa jest dostępna wyłącznie w akcesoryjnym zestawie z termowizją - a dron Matrice 30T posiada wbudowaną termowizję bez możliwości o zamontowanie akcesoryjnej noktowizji. Odpowiedź: Z uwagi na brak możliwości montażu dodatkowej kamery na dronie DJI Matrice 30T Zamawiający rezygnuje z dodatkowego wyposażenia w postaci kamery NOKTOWIZYJNEJ. W związku z powyższym termin składania ofert zostaje zmieniony na dzień 20.11.2024 r., do godz. 10,00. W załączeniu Formularz ofertowy po modyfikacji Załączniki |
2024-11-14
12:37:49
|
Jolanta Wojdera | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-11-14
10:09:15
|
Jolanta Wojdera | Zamawiający informuje, że w związku z napływającymi pytaniami zmianie ulegnie termin składania ofert. |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?