- Strona główna
- Postępowanie ID 1014374
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WUK-IV.271.3.2024 Dokonanie oceny technicznej pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Frieske
-
Organizacja
-
OddziałWydział Uprawnień Komunikacyjnych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-13 13:49:00
-
Składania2024-11-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie oceny technicznej 23 pojazdów do 3,5 t usuniętych na podstawie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich wyceny. Pojazdy nie posiadają dokumentów komunikacyjnych. Wszystkie pojazdy są otwarte.
Ocena techniczna każdego pojazdu musi zawierać:
- dane identyfikacyjne pojazdu (marka, model, wersja, numer rejestracyjny, rok produkcji, nr VIN, rodzaj pojazdu),
- informacje dotyczące standardowego wyposażenia pojazdów wycenianych,
- informacje o wyposażeniu dodatkowym wycenianych pojazdów,
- przedstawienie stanu technicznego pojazdów wycenianych,
- określenie stopnia zużycia pojazdów,
- podanie wartości bazowej brutto pojazdów w stanie jak przed szkodą,
- określenie wartości brutto wycenianych pojazdów na dzień dokonywanych oględzin.
Osoba wykonująca w imieniu Wykonawcy oględzin pojazdów zobowiązana jest:
- okazać zaświadczenie o wpisie na listę rzeczoznawców samochodowych osobie biorącej udział w oględzinach z ramienia Zamawiającego i przekazania mu kopii tego zaświadczenia,
- dokonać oględzin pojazdów i ich wyceny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie: https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?