- Strona główna
- Postępowanie ID 1013822
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
26/LOG/2024 Wykonanie przeglądu technicznego stacji sprężonego powietrza
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-08 09:43:00
-
Składania2024-11-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-18 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego stacji sprężonego powietrza w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
W zakres prac do wykonania wchodzi:
Wykonanie przeglądu technicznego sprężarek oraz osuszaczy adsorpcyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
Sprężarki KT7 sn:
1) S02750217, przebieg: 8345 h
2) S03300217, przebieg: 8345 h
3) S02760217, przebieg: 8345 h
Zakres prac:
1. Kontrola szczelności obiegów powietrza i oleju , likwidacja nieszczelności
2. Kontrola poprawności działania układu sterowania
3. Kontrola temperatur i ciśnień
4. Kontrola zaworu ciśnienia minimalnego (mpv)
5. Kontrola zaworu wlotowego
6. Kontrola elektrozaworów
7. Kontrola instalacji elektrycznej
8. Wymiana filtra oleju
9. Wymiana wkładu filtra powietrza
10. Wymiana oleju
11. Wymiana wkładu separatora
12. Kontrola termostatu
13. Kontrola układu odsysania oleju
14. Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń termicznych i przeciążeniowych
15. Regulacja parametrów roboczych
16. Sprawdzenie funkcjonowania wskaźników i manometrów
oraz sprężarka sn: S02750217
- naprawa wyłącznika bezpieczeństwa;
- doszczelnienie przewodu hydraulicznegoSprężarka KT4 sn:
1) S02590217, przebieg: 8068 h
Zakres prac:
1. Kontrola szczelności obiegów powietrza i oleju , likwidacja nieszczelności
2. Kontrola poprawności działania układu sterowania
3. Kontrola temperatur i ciśnień
4. Kontrola zaworu ciśnienia minimalnego (mpv)
5. Kontrola zaworu wlotowego
6. Kontrola elektrozaworów
7. Kontrola instalacji elektrycznej
8. Wymiana filtra oleju
9. Wymiana wkładu filtra powietrza
10. Wymiana oleju
11. Wymiana wkładu separatora
12. Kontrola termostatu
13. Kontrola układu odsysania oleju
14. Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń termicznych i przeciążeniowych
15. Regulacja parametrów roboczych
16. Sprawdzenie funkcjonowania wskaźników i manometrów
Osuszacze Medipac 2000 0050 SP, sn:
1) W5491626/1, przebieg: 4759 h2) W5491626/2, przebieg: 6043 h
Zgodnie z zaleceniami producenta.
UWAGA - Podczas poprzedniego przeglądu nie wymieniano CAREPAC 2, ULTRAPURE 2000 0050.
Zakres czynności:
1. Pomiar ciśnieniowego punktu rosy za urządzeniem niezależnym miernikiem.
2. Kontrola elektrozaworów.
3. Kontrola uszczelnień
4. Kontrola zestawów naprawczych zaworów
5. Ocena poprawności działania sondy pkt rosy.
6. Kontrola działania układu sterującego.
7. Wymiana Carepac 2
Dostarczenie po wykonanych pomiarach protokołu badania okresowego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1620 ze zm)
2. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:
Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy.
- termin płatności 60 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia / umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz otrzymania faktury.
cena oferty ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia / umowy, w tym: koszty części zamiennych szybko się zużywających, materiałów, dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
termin płatności 60 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia / umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz otrzymania faktury.
3. Kryteria oceny ofert
Cena (C) - 100%
4. Warunki udziału
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować, na czas realizacji zamówienia minimum 1 (jedną) osobą z wymaganymi uprawnieniami tj. ważnym świadectwem kwalifikacyjnym grupy E-1 uprawniające do obsługi, konserwacji, remontu, naprawy, montażu oraz demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci, która jednocześnie jest w stanie wykazać się wymaganym przy realizacji tego typu usług doświadczeniem tj. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat wykonała minimum 3 (trzy) usługi przeglądu technicznego stacji sprężonego powietrza.
Informację o cenie proszę przesłać do dnia 18 listopada 2024 r. do godz.: 12:00
Informację o cenie proszę przesłać za pomocą Platformy zakupowej.
W przypadku pytań:
W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego:
Pracownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, Pani Dominika Świerad – nr. tel. +48 261 47 28 03;
W zakresie opisu przedmiotu zamówienia:
Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia Pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-21
11:07:07
|
Dział Logistyki |
Informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?