- Strona główna
- Postępowanie ID 1013179
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2233/50/2024 Usługi deratyzacji dezynsekcji na terenie Aresztu Śledczego w Warszawie -Służewcu
Wystawiający
-
UżytkownikJarosław Krawczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-07 13:30:00
-
Składania2024-11-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-14 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 22 35 45 172
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę lub oferta zawiera propozycje wariantowe;
3) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
4) wykonawca uchyla się od zawarcia umowy,
5) oferta zawiera rażąco niską cenę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w momencie uzyskania niesatysfakcjonującej ceny za przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się o wyjaśnienia do wykonawcy w przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest rażąco niska tj. jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na całości lub części zamówienia nie zostały przyznane;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania niniejszego postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny.
8) Dojazd do Zamawiającego w celu wykonania usług, po stronie Wykonawcy.
9) Zakup preparatów i sprzętów niezbędnych do wykonania usługi po stronie Wykonawcy.
10) Zakres usług będzie udokumentowany protokołem(w protokole zawarte będą informacjie odnośnie charakterystyki użytych preparatów) potwierdzony podpisem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontroli wykonanych usług.
- 11)Płatność w terminie 30 dni, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury Vat w ostatnim dniu każdego miesiąca za faktycznie wykonane
usługi w danym miesiącu.
12)Czas na interwencji od momentu telefonicznego zgłoszenia nie więcej niż 24 godziny.
- 13)Kryterium oceny ofert:
Cena najkorzystniejsza - 60pkt.
Czas interwencji do 24h - 40pkt
Okres wykonywania usługi od 02.12.2024 roku do 01.12.2024 roku.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?