- Strona główna
- Postępowanie ID 1012972
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-45-2024 Dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-12 09:44:00
-
Składania2024-12-13 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-13 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług.
Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:
1) wezwania wybranego wykonawcy do okazania wskazanych próbek materiałów biurowych, celem ich weryfikacji z wymogami postępowania,
2) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty lub zmniejszenia liczby materiałów biurowych podanych w kosztorysie ofertowym, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls),
załącznik nr 4 - zasady postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:
przedmiotu zamówienia:
Mirosław Zawiślak tel. 22 553-78-30
zagadnień proceduralnych:
Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66,
Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych we wzorze umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-17
13:14:18
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N216/2024 z dn.17.12.2024 r. Załączniki |
2024-12-13
09:59:42
|
Piotr Kosicki |
Bloki
biurowe
o
wymaganych
przez
Zamawiającego
parametrach
są
dostępne
na
rynku.
Produkowane
są
przez
polskiego
producenta.
Zamawiający
jest
wprowadzany
w
błąd
przez
informację
o
braku
możliwości
zaoferowania
bloku
biurowego
spełniającego
wszystkie
parametry.
Wnoszę
o
podtrzymanie
zapisu
w
poz.
1
oraz
2. Zamawiający podtrzymuje pierwotny zapis poz. 1 oraz poz. 2. |
2024-12-13
07:13:20
|
Piotr Kosicki |
Pytanie
Dzień dobry, sprawa jest pilna, ponieważ pomimo zmiany parametrów na 100 kartek, nadal nie ma produktów w 100% spełniających wymagania Zamawiającego. Żaden producent nie oferuje takich bloków które w pełni spełniają wymagania. Czy Zamawiający zaakceptuje zatem bloki bez mikroperforacji, nie szyte za to klejone? są one najbardziej standardowe lub czy ewentualnie zamawiający zaakceptuje bloki z okładką powlekaną W aktualnej sytuacji nie można wycenić żadnego produktu w tych 2 pozycjach, który spełniałby wymagania i postępowanie powinno zostać zatem unieważnione jeśli dojdzie do terminu składania ofert 1 Bloki biurowe A-4 (A-4+) 100 kartkowe w kratkę, z mikroperforacją ułatwiającą odrywanie kartek, papier o gramaturze 60-80 g/m2 szyty na grzbiecie, okładki laminowane, twarda oprawa podwyższająca trwałość produktu (sztywny spód). papier biały, niemakulatorowy. 2 Bloki biurowe A-5 (A-5+) 100 kartkowe w kratkę, z mikroperforacją ułatwiającą odrywanie kartek, papier o gramaturze 60-80 g /m2 szyty na grzbiecie, okładki laminowane, twarda oprawa podwyższająca trwałość produktu (sztywny spód). papier biały, niemakulatorowy. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza takie bloki. W takiej sytuacji należy samodzielnie zmienić opis bliku w tych dwóch pozycjach kosztorysu ofertowego. Zamawiający przesuwa termin składania ofert do godziny 14.00. |
2024-12-09
14:14:51
|
Piotr Kosicki | W związku z dużą ilością pytań wydłużono termin składania ofert do 13.12.2024 r. |
2024-12-09
14:11:24
|
Piotr Kosicki |
Zamawiający
publikuje
wyjaśnienia
do
zapytania
ofertowego.
PYTANIE: Poz. 3. Zamawiający na końcu opisu wskazuje taurus, natomiast w kolumnie "Nazwa przykładowego producenta/dystrybutora oferowanego artykułu. Oferent może zaoferować produkt równoważny wskazuje tutaj Donau. Czy zatem oferowany produkt musi być taurus lub Donau? czy może to być jeszcze inny producent/marka spełniająca wymagania? ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza zmianę artykułów biurowych na równorzędne (o tych samych bądź lepszych parametrach). Cienkopisy muszą być o takich samych parametrach użytkowych lub lepszych jak wskazane w zamówieniu. Akceptujemy cienkopisy Donau jak również Taurus. Tak, może to być inna marka spełniająca wymagania. PYTANIE: poz. 58 i 59. Zamawiający wskazuje producenta ESSElLTE, producent ten jednak posiada pudła ale o wymiarach 352 a nie 350 w obydwu przypadkach. Wnosimy o zmianę tego parametru. poz. 58 Pudełko archiwizacyjne 350x250x200 białe do przechowywania dokumentów w formacie A4, A4 plus wypiętych z segregatora, wykonane z kartonu w 100% pochodzącego z recyklingu i w 100% nadającego się do ponownego przetworzenia, certyfikat FSC. - Esselte ESSELTE 59 Pudełko archiwizacyjne 350x250x150 białe do przechowywania dokumentów w formacie A4, A4 plus wypiętych z segregatora, wykonane z kartonu w 100% pochodzącego z recyklingu i w 100% nadającego się do ponownego przetworzenia, certyfikat FSC. – Esselte ESSELTE. ODPOWIEDŹ: Akceptujemy pudełka archiwizacyjne ESSELTE o wymiarach 352x250x200 i 352x250x150. PYTANIE: Tym samym prosimy o przesunięcie terminu składania ofert do 10.12.2024 co pozwoli wyeliminować inne nieścisłości w opisach jak np inne pozycje- 36, 37. Zamawiający wskazuje Steadler lub Kamet. Kamet natomiast posiada całkiem inne parametry, co utrudnia identyfikację produktu a tym samym tworzy wątpliwości który produkt jakiej marki tutaj zostanie uznany a który nie. Poz. 36 Markery permanentne do pisania na szkle, plastiku, gumie, grubość linii 0,8-1mm, długość linii min. 1300m, odporny na wysychanie, wodoodporny z szybkoschnącym atramentem nie zawierające ksylenu i toluenu, posiadające system dry safe uniemożliwiający wysychanie markera pozostawionego bez skuwki Kolory tuszu, czarny, czerwony, niebieski i zielony (ilości poszcz. kolorów tuszu w zależności od potrzeb zamawiającego). Steadler Kamet 37 Markery permanentne do pisania na szkle, plastiku, gumie, grubość linii 2mm, długość linii min. 550 m, odporny na wysychanie, wodoodporny z szybkoschnącym atramentem nie zawierające ksylenu i toluenu, posiadające system dry safe uniemożliwiający wysychanie markera pozostawionego bez skuwki Kolory tuszu, czarny, czerwony, niebieski i zielony (ilości poszcz. kolorów tuszu w zależności od potrzeb zamawiającego). ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza zmianę artykułów biurowych na równorzędne (o tych samych bądź lepszych parametrach). Markery muszą być o takich samych parametrach użytkowych lub lepszych jak wskazane w zamówieniu. Akceptujemy Markery Steadler jak również Kamet. PYTANIE: poz. 1,2 Marka Unipap nie ma już w ofercie takich bloków wnosimy o zmianę, ponieważ inni producenci również nie mają takich bloków w swojej ofercie co wyklucza możliwość wyceny zgodnego produktu 1 Bloki biurowe A-4 (A-4+) 80 kartkowe w kratkę, z mikroperforacją ułatwiającą odrywanie kartek, papier o gramaturze 60-80 g/m2 szyty na grzbiecie, okładki laminowane, twarda oprawa podwyższająca trwałość produktu (sztywny spód). papier biały, niemakulatorowy. Unipap 2 Bloki biurowe A-5 (A-5+) 80 kartkowe w kratkę, z mikroperforacją ułatwiającą odrywanie kartek, papier o gramaturze 60-80 g /m2 szyty na grzbiecie, okładki laminowane, twarda oprawa podwyższająca trwałość produktu (sztywny spód). papier biały, niemakulatorowy. ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza zmianę Poz. 1 – „Bloki biurowe A-4 (A-4+) 80 kartkowe” na „Bloki biurowe A-4 (A-4+) 100 kartkowe” Poz. 2 – „Bloki biurowe A-5 (A-5+) 80 kartkowe” na „Bloki biurowe A-5 (A-5+) 100 kartkowe” Bloki muszą być o takich samych parametrach użytkowych lub lepszych jak wskazane w zamówieniu. Wykonawca samodzielnie dokonuje zmiany w kosztorysie ofertowym (Excel). Prosimy o samodzielne odblokowanie arkusza (Excel: górna wstążka „RECENZJA” przycisk „NIE CHROŃ ARKUSZA” i dokonaniu zmiany w pozycji nr 1 i 2 „Opis artykułu” w zakresie wymaganej liczby kartek z 80 na 100 kartek. |
2024-12-03
08:02:55
|
Piotr Kosicki | Zamawiający z przyczyn organizacyjnych wydłuża termin składania ofert do dn. 11 grudnia 2024 r. (środa). |
2024-12-03
08:01:42
|
Piotr Kosicki | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-11-26
08:42:55
|
Piotr Kosicki |
Pytanie. pozycja 5. Zamawiający wpisał producenta Schneider jako przykładowego producenta. Długopis Schneider o takim opisie posiada jednak długość linii pisania 3000 m, czy Zamawiający akceptuje taki długopis. Odpowiedź. Zamawiający akceptuje długopis Schneider jako równoważny. Pytanie. Dodatkowo ze względu na rozbudowane opisy, oraz możliwość oferowania produktów równoważnych. Prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 04.12 co pozwoli na przygotowanie dokładnej, zgodnej i korzystniejszej oferty pod względem cenowym - pozwoli to na uzyskanie dokładniejszych wycen u producentów co przełoży się na zgodność i atrakcyjność oferty. Odpowiedz. Zamawiający wydłuża termin składnia ofert do 4 grudnia 2024 roku (środa) do godz. 11.00. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?