- Strona główna
- Postępowanie ID 1012307
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Windy/2024 Przegląd i serwisowanie żurawi, suwnic, wciągarek, wind, w administrowanych obiektach”
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-06 11:31:00
-
Składania2024-11-18 15:30:00
-
Otwarcie ofert2024-11-18 15:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
I) Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1a dla zadania 1 oraz 1 b dla zadania 2 (Harmonogram przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych), w załączniku nr 2 (Wykaz czynności do wykonania w trakcie przeglądów). Zaleca się dokonanie wcześniejszej wizji lokalnej (w terminie umówionym z przedstawicielem Infrastruktury 33.BLTr) na obiekcie, celem dokładnego oszacowania kosztorysu ze stanem faktycznym zamontowanych urządzeń. Koszty wizji lokalnej nie będą pokrywane przez Zamawiającego.
II) Termin realizacji zamówienia:
Okresowo przy czym pierwszy przegląd każdego urządzenia musi być wykonany do 17.01.2025 r , zgodnie z załącznikiem nr 1a oraz załącznikiem nr 1b –" Harmonogram przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych ".
Od 01.01.2025 do 31.12.2025 r zgodnie z harmonogramem przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych.
III) Wymagany okres gwarancji:
12 miesięcy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?