- Strona główna
- Postępowanie ID 1011372
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.2110.9.2024 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Romańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-05 13:48:00
-
Składania2024-11-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-12 09:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w roku 2025:
A) codzienne –
sprzątanie podłóg (zamiatanie i mycie), odkurzanie, pielęgnacja i konserwacja
tapicerki meblowej, opróżnienie koszy na śmieci – wynoszenie śmieci na zewnątrz budynku
segregacja papier / plastik / szkło / metal pozostałe do ogólnego kontenera,
czyszczenie i dezynfekcja ubikacji, zlewów i zlewozmywaków, czyszczenie i
konserwacja powierzchni blatów biurek, stolików itp. uzupełnianie papieru
toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy,
mycie naczyń, mycie i polerowanie luster.
B) co najmniej raz w
miesiącu lub częściej w razie potrzeb - mycie drzwi zewnętrznych i
wewnętrznych, ścian wewnętrznych wyłożonych glazurą, mycie balustrad i poręczy,
czyszczenie powierzchni mebli biurowych - szaf regałów i innego wyposażenia
biur, czyszczenie sprzętu komputerowego, aparatów telefonicznych, odpowiednimi
preparatami.
C) co najmniej raz na
dwa miesiące lub częściej w razie potrzeb - mycie okien i parapetów, zadaszeń zewnętrznych, gruntowne sprzątanie pomieszczeń
kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD.
D) mycie przeszkleń wewnątrz budynku raz w miesiącu, prace na wysokości z wymaganym sprzętem oraz uprawnieniami pracownika.
Szczegółowy opis w załączniku nr 1
2. Pomieszczenia piwniczne, archiwum, kotłownia, serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia socjalne: co najmniej raz w miesiącu lub częściej w razie potrzeby - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń (wszystkie czynności wymienione w punkcie 1, ppkt. A, B i C), dodatkowo.
3. Pozostałe obowiązki:
A) obsługa systemu alarmowego budynku biurowego poprzez załączanie alarmu po zakończeniu sprzątania, zawiadamianie zamawiającego o ewentualnych usterkach i awariach systemu,
B) w miarę potrzeb pomoc w kompleksowym przygotowaniu Sali konferencyjnej do narad gospodarczych i innych spotkań.
C) zamykanie po zakończonej pracy bramy wjazdowej i budynku, sprawdzanie należytego zabezpieczenia okien, drzwi oraz wyłączenie urządzeń grzewczych, oświetlenia pomieszczeń, zakręcenia wszystkich punktów poboru wody,
D) podlewanie i pielęgnacja kwiatów doniczkowych w biurze budynku jak i zieleni wokół budynku zależnie od ich indywidualnych potrzeb i wymagań.
4. Ustalenia
dodatkowe:
A) ustalone w ust. 1-3
terminy i częstotliwości wykonania poszczególnych prac mogą ulec zmianie, tzn.
zamawiający może w razie potrzeby zlecić wykonanie danej czynności częściej niż
w regulaminie bez konieczności dodatkowego wynagrodzenia, a wykonawca nie może
odmówić jej wykonania,
B) wszelkie środki czystości i narzędzia używane bezpośrednio do sprzątania, a także inne materiały, takie jak:
• płyn do mycia podłóg (odpowiedni do powierzchni), w tym mopy i sprzęt do mycia podłóg,
• płyn do mycia szyb, w tym sprzęt do mycia szyb
• płyn do mycia naczyń,
• płyn do mebli, sprzętu biurowego, ekranów,
• ręczniki papierowe
niezbędne do sprzątania, ściereczki, gąbki itp.
• płyn do mycia i dezynfekcji sanitariów,
• kostki WC,
• odświeżacze powietrza,
• wkłady foliowe do koszy na śmieci.
Zakupuje i
dostarcza wykonawca.
C) w dni robocze
sprzątanie budynków odbywa się od godz. 15:30. W godzinach 14:30-15:30
sprzątanie dotyczy pomieszczeń sprzątanych w obecności pracownika,
D) w dni świąteczne
sprzątanie może odbywać się tylko w uzasadnionych przypadkach, za zgodą
Zamawiającego.
E) wykonawca odpowiada za zniszczenia lub uszkodzenia powstałe na wskutek używania niewłaściwych środków czystości i narzędzi służących do sprzątania.
5. Zamawiający zapewnia
A) bezpłatne pomieszczenie do przechowywania sprzętu, urządzeń i środków czystości,
B) bezpłatny dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do wykonywania usług.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 668119268.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?