- Strona główna
- Postępowanie ID 1010251
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SRZP261-1-0140/24 Zakup mebli szkolnych oraz tablicy magnetycznej na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 2 w Zawierciu
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Struzik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-04 12:28:00
-
Składania2024-11-08 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-08 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Z a m a w i a j ą c y:
Powiat Zawierciański -
Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu
ul. Rataja 29a
42-400 Zawiercie,
za którego jako Pełnomocnik do przeprowadzenia niniejszego postępowania działa:
Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu
ul. Parkowa 2
42-400 Zawiercie.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-14
13:40:04
|
Joanna Struzik |
Informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
2024-11-05
14:47:48
|
Joanna Struzik |
W
związku
z
pytaniami
zadanymi
przez
Wykonawców
zainteresowanych
pozyskaniem
przedmiotowego
zamówienia,
Zamawiający
przekazuje
wyjaśnienia. Pytanie 1: W opisie tablicy magnetycznej wymagają Państwa certyfikatu zgodności z normą PN-EN 1729-1:2016-2, Producent posiada deklaracje zgodności z normą PN-EN 14434:2010 - Tablice do pisania dla instytucji edukacyjnych – wymagania ergonomiczne, techniczne i bezpieczeństwa oraz metody badan oraz certyfikat TUV w tym samym zakresie, czy załączenie takich dokumentów jest wystarczające? Odpowiedź: Załączenie ww. dokumentów Zamawiający uzna wystarczające. Pytanie 2: W opisie szafy KUJAWIAK 10, wymagają Państwo atestu jednostki REMONEX, producent nie posiada takiego dokumentu. Produkt posiada certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2016-2, czy taki dokument jest wystarczający ? Odpowiedź: Certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2016-2 Zamawiający uzna za wystarczający. Pytanie 3: Wskazany przez Państwa termin realizacji, jest w przypadku szafki szkolnej SLIM, niemożliwy do dotrzymania. Producent określa czas realizacji na 30 dni roboczych. W związku z tym, proszę o zmianę terminu realizacji lub naniesienie zmian w treści umowy w akapicie dotyczącym kar umownych w odniesieniu do naliczania kar za niezrealizowaną część zamówienia w podanym terminie. Odpowiedź: Zamawiający zawiadamia, że zmianie ulega termin realizacji zamówienia. Obecnie obowiązujący termin dostawy: 20.12.2024r. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?