Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie zainteresowana jest zakupem usługi organizacji konferencji szkoleniowej w ramach programu "Oszustom - STOP" w dniu 24 listopada 2017 roku oraz podsumowania konkursu profilaktycznego dla młodzieży szkół gimnazjalnych pn. "Jesteśmy wolni o narkotyków i dopalaczy", w dniu 1 grudnia 2017 roku. Powyższe usługi powinny odbyć się hotelu znajdującym się na terenie miasta Lublina, posiadającym co najmniej 3 gwiazdki oraz darmowy parking dla co najmniej 30 aut.
Zakres zamówienia winien obejmować:
usługę wyżywienia w formie stołu szwedzkiego i organizacji przerw kawowych, w skład których wejść powinny:
w dniu 24 listopada 2017 roku w godzinach od 10:00 do 15:00 (dla 200 osób): bufet
z zimnymi przekąskami zawierający kąski naleśnikowe i mix tartienek (mini kanapek) w ilości minimum trzech sztuk na osobę oraz zupy – krem z dyni lub brokułów
z ptysiem groszkowym i jedną przerwę kawową w ciągu dnia, która winna zawierać: kawę, herbatę, soki owocowe, wodę mineralną, dodatki typu śmietanka lub mleko
do kawy, cytryna, cukier oraz ciastka bankietowe mix i torciki w papilotkach w ilości minimum dwóch sztuk na osobę;
w dniu 1 grudnia 2017 roku w godzinach od 10:00 do 12:00 (dla 100 osób): przerwę kawową, która winna zawierać: kawę, herbatę, soki owocowe, wodę mineralną, dodatki typu śmietanka lub mleko do kawy, cytryna, cukier oraz ciastka bankietowe mix i torciki w papilotkach;
usługę w postaci wynajęcia sali konferencyjnej w skład której wejść powinno:
wynajęcie sali konferencyjnej w dniu 24 listopada 2017 roku w godzinach od 10:00 do 15:00 dla 200 osób;
wynajęcie sali konferencyjnej w dniu 1 grudnia 2017 roku w godzinach od 10:00 do 12:00 dla 100 osób;
w dniu 24 listopada 2017 roku sala konferencyjna winna posiadać ustawienie kinowe dla 200 osób, stół prezydialny dla 4 osób, klimatyzacja, nagłośnienie, dwa mikrofony przenośne, rzutnik, ekran i laptop;
w dniu 1 grudnia 2017 roku sala konferencyjna winna posiadać ustawienie kinowe dla 100 osób, stół prezydialny dla 4 osób, klimatyzacja, nagłośnienie, dwa mikrofony przenośne, rzutnik, ekran i laptop;
wymagane jest aby sala konferencyjna w obu wymienionych terminach była umiejscowiona w hotelu, i stanowiła oddzielne, nieprzechodnie pomieszczenie niepołączone z salą restauracyjną.
W ofercie proszę o podanie miejsca w której zorganizowane zostaną przedsięwzięcia. Niepodanie miejsca organizacji przedsięwzięć powoduje odrzucenie oferty.
Komunikaty