- Strona główna
- Postępowanie ID 1007271
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1/WOM/2024 Obowiązkowe ubezpieczenie OC pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, wobec których orzeczono przepadek na rzecz powiatu pruszkowskiego
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Springer
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-29 08:55:00
-
Składania2024-11-19 08:47:00
-
Otwarcie ofert2024-11-19 08:52:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pruszków, 25 października 2024 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Wydział Obsługi Mieszkańców Starostwa Powiatowego w
Pruszkowie zwraca się
z prośbą o przedstawienie ofert dotyczących zamówienia:
„Obowiązkowe
ubezpieczenie OC pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy
z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o
ruchu drogowym, wobec których orzeczono przepadek na rzecz powiatu
Pruszkowskiego”.
1. Zamawiający
Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków
NIP: 5342405501
2. Podstawa prawna zastosowania sposobu postępowania
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o § 6 regulaminu
udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 10 000
złotych stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 52/2024 Starosty
Pruszkowskiego z dnia 26 sierpnia 2024 r.
3. Przedmiot zamówienia
„Obowiązkowe ubezpieczenie OC pojazdów usuniętych z
drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, wobec których
orzeczono przepadek na rzecz powiatu pruszkowskiego”.
4. Informacje na temat pojazdów przeznaczonych do
ubezpieczenia
1)
Pojazdy
przechowywane są na parkingu strzeżonym prowadzonym przez KAS-CAR Sławomir
Lubieniecki w Jawczycach, ul. Poznańska 52, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
2)
Pojazdy w
zdecydowanej większości są w stanie technicznym uniemożliwiającym poruszanie
się po drogach publicznych i po orzeczeniu przepadku na rzecz powiatu są
przekazywane do demontażu.
3)
Zamawiający nie
posiada dokumentów (dowodów rejestracyjnych/kart pojazdów) ani kluczyków do
pojazdów oraz nie jest mu znana historia dotychczasowego ubezpieczenia OC.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1)
objął ubezpieczeniem
OC pojazdy mechaniczne podlegające ustawowemu obowiązkowi ubezpieczenia, wobec
których orzeczono przepadek na rzecz powiatu pruszkowskiego,
2)
określił stałą
wysokość składki ubezpieczenia za pojazd bez względu na jego stan techniczny
oraz indywidualne parametry tj.: marka, model, pojemność silnika, rok
produkcji,
3)
przyjmował
pojazd do ubezpieczenia na podstawie: karty informacyjnej pojazdu oraz
postanowienia o przepadku pojazdu na rzecz powiatu,
4)
wystawił polisę
OC indywidualną dla każdego pojazdu na okres 12 miesięcy od dnia zgłoszenia
pojazdu przez Zamawiającego,
5)
rozkładał
płatność składki na dwie raty, I rata w wysokości do 40% składki, obejmująca
2 miesięczny okres ubezpieczenia, z terminem płatności 14 dni od daty wpływu
polisy do ubezpieczającego, II rata płatna po 2 miesiącach od daty wystawienia
polisy indywidualnej.
6. Wymagane dokumenty
1)
Dokument
potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności
ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług ubezpieczeniowych, obejmujących
przedmiot zamówienia.
2)
Oświadczenie o
nie podleganiu wykluczeniu, o treści:
a.
oświadczam,
że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014
dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie**,
b.
oświadczam,
że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7. Termin wykonania zamówienia
01.01.2025 r. do 31.12.2025
r.
8. Kryteria oceny ofert
1)
Oferta podlega
ocenie formalnej i merytorycznej.
2)
Kryterium oceny
– najniższa cena – waga 100%
9. Odrzucenie ofert
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
-
jest złożona po terminie składania ofert lub
jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
-
wykonawca w wyznaczonym terminie nie złoży
stosownych dokumentów, do uzupełnienia których może zostać wezwany podczas
weryfikacji ofert przez Zamawiającego,
-
jeżeli
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-
jeżeli
zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską,
-
jeżeli została złożona w innej formie niż
wymagana.
10. Termin związania ofertą
30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Sposób przygotowania oferty
Ofertę
sporządzić należy w wersji elektronicznej – wypełnić formularz cenowy na
platformie zakupowej Open Nexus.
W
przypadku wymogu dostarczenia dodatkowej dokumentacji należy złożyć ją w sposób
elektroniczny jako załącznik do formularza cenowego. Ofertę wraz z wymaganymi
załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus. Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania
ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Nie uwzględnia się oferty, która została
złożona po terminie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem swojej oferty. Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty
do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku
postępowania.
12. Procedura
wyjaśnień, uzupełniania i poprawy ofert
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych
ofert. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają
błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich
złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie
przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia,
uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się:
1) oczywiste
omyłki pisarskie;
2) oczywiste
omyłki rachunkowe;
3) inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
Zamawiający zastrzega sobie:
1) prawo
podjęcia negocjacji ze wszystkimi niewykluczonymi Wykonawcami, których oferty
nie zostały odrzucone,
2) możliwość
wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert
(zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana
jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej
oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z
rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli
się od zawarcia umowy,
3) prawo
zmiany treści zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania;
4) unieważnienia
postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej,
a przed zawarciem umowy.
Osoba uprawniona do kontaktów z
wykonawcami:
Małgorzata Springer, tel.
22 738-14-00 wew. 445, e-mail: malgorzata.marat@powiat.pruszkow.pl
W załączeniu:
- projekt umowy
Do
niniejszego postępowania o zamówienie nie mają zastosowania przepisy ustawy z
dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega
sobie prawo swobodnego wyboru oferty,
odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez dokonania wyboru którejkolwiek
oferty
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?