- Strona główna
- Postępowanie ID 1006806
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.7011.2.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy chodnika dla zadania "Skomunikowanie piesze pomiędzy ulicami Strumykową a Zamiejską" w Kwidzynie
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-28 12:42:00
-
Składania2024-11-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-04 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na:
wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania „Skomunikowanie piesze pomiędzy ulicami Strumykową a Zamiejską” w Kwidzynie, w zakresie obejmującym:
1. Uzyskanie mapy do celów projektowych;
2. Wykonanie koncepcji dotyczącej budowy chodnika od wzdłuż DK55 (ul. Sportowa) na odcinku od wiaduktu nad rzeką Liwa do budynku kręgielni „Orbita” (ul. Zamiejska);
3. Wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej budowy chodnika;
4. Uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z Prawem budowlanym t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725);
5. Wykonania kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.);
6. Wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.);
7. Uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
– Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725);
– Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.);
– Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania chodnika wzdłuż drogi krajowej nr 55 (ul. Sportowa) do budynku kręgielni (ul. Zamiejska) zgodnie z wydanymi przez GDDKiA warunkami na budowę chodnika.
Dokumentacja projektowa może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci.
Dokumentację należy bezwzględnie uzgodnić z GDDKiA, z gestorami sieci oraz, jeśli będzie konieczne, na Naradzie Koordynacyjnej.
Wymagane będzie sporządzenie koncepcji projektu zagospodarowania terenu do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Zamówienie winno być wykonane w terminie:
1. sporządzenie koncepcji – w terminie określonym przez oferenta
2. sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej - w terminie określonym przez oferenta.
Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
· Cena: 90%
· Termin: 10%
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia.
2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-20
09:42:18
|
Małgorzata Jercha | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zrezygnowano z realizacji zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?