- Strona główna
- Postępowanie ID 1005706
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RPZ.272.17.2024 Świadczenie kompleksowych usług polegających na usuwaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Ostrowskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Wystawiający
-
UżytkownikWeronika Ziąbka
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-06 09:12:00
-
Składania2024-11-14 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-14 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Powiat Ostrowski informuje o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamówienie zostało podzielone na części. Oferty można składać w odniesieniu do każdej z części.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że w części elektronicznej formularza na platformie zakupowej w oknie "Część nr 1" należy wpisać kwotę z pozycji nr 24 Formularza oferty dla zadania 1, natomiast w oknie "Część nr 2" należy wpisać kwotę z pozycji nr 6 Formularza oferty dla zadania nr 2.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia Formularza oferty jako załącznika.
Jeśli kwoty w Formularzu oferty nie będą spójne z kwotami wpisanymi w platformie zakupowej, to Zamawiający informuje, iż wiążącymi Wykonawcę będą kwoty wpisane w załączonym Formularzu oferty.
Formularz oferty można podpisać odręcznie, zeskanować i załączyć, ale można też po uzupełnieniu np. przekonwertować do formatu .pdf i opatrzyć elektronicznym podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym bądź elektronicznym podpisem osobistym.
Załączniki do oferty muszą załączone również jako skany bądź podpisane elektronicznie skany (tak jak oferta).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-21
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-11-21
08:53:56
|
Weronika Ziąbka |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, iż dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu, złożonej przez P.H.U. Krystian Domański, ul. Kamienna 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Z uwagi na brak ofert, część postępowania dotycząca ,,Usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne'' zostaje unieważniona. Z poważaniem, Sławomir Tyburcy - Kierownik Referatu Pozyskiwania Środków Zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim |
2024-11-08
10:58:17
|
Weronika Ziąbka |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, iż wpłynęło następujące pytanie do zapytania ofertowego nr RPZ.272.17.2024 : ,,Dzień Dobry, w opisie przedmiotu zamówienia, jak również we wzorze umów nie jest określone postepowanie z pojazdem usuniętym, a nie odebranym przez okres 3 miesięcy zgodnie z art 130a ust 10g ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Kto ponosi koszty przechowywania pojazdu oraz w jakiej kwocie do czasu orzeczenia przepadku pojazdu i odebrania przez osobę uprawnioną? '' Niniejszym Zamawiający udziela odpowiedzi: Wszystkie szczegółowe informacje na temat rozliczeń są zamieszczone w §3 projektu umowy. Przede wszystkim wyjaśniam, że umowa zostaje zawarta na okres roku lub krócej, a pojazdy które nie zostały wydane do końca trwania umowy, zostają zabrane przez nowo wybranego wykonawce. Zasady rozliczenia funkcjonują w następujący sposób: wykonawca ze starostwem rozlicza się co miesiąc, przedkładając zestawienie i fakturę za usługi, które wykonał w miesiącu ubiegłym. Szczegółowe zasady na temat rozliczania dób zostały zawarte w formularzu ofertowym oraz paragrafie 3 projektu umowy ust. 2 , który stanowi, że po 3 dobie stawka za przechowywanie wynosić będzie 1/20 stawki za każdą kolejną dobę przechowywania pojazdu, zgodnie ze złożona ofertą za usługę przechowywania w zależności od rodzaju pojazdu. Z poważaniem Weronika Ziąbka - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?