- Strona główna
- Postępowanie ID 1005434
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana zewnętrznych przyłączy instalacji wodociągowej do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 1-3-5
Wystawiający
-
UżytkownikRadosław Suchan
-
Organizacja
-
OddziałGPP Grupa Zakupowa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-25 08:42:00
-
Składania2024-11-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Dotyczy: zaproszenia do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego
Wspólnota Mieszkaniowa w imieniu
której działa jako administrator Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądzu zaprasza
Firmę
do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na wykonanie prac pn.:
Wymiana zewnętrznych przyłączy
instalacji wodociągowej do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. gen.
Tadeusza Bora-Komorowskiego 1-3-5.
1. Przedmiot zamówienia: Wymiana zewnętrznych przyłączy instalacji wodociągowej do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 1-3-5.
2. Zakres prac:
Roboty
instalacyjne polegające na wymianie 2 szt. zewnętrznych przyłączy instalacji
wodociągowej na odcinkach od rurociągu stalowego DN100 przy budynku
do wodomierzy głównych w piwnicach budynku tj. wymiana odcinków rurociągów stalowych DN80 na rurociągi z rur
PE 100 SDR 11 PN 16 Ø 75 x 6,8 mm wraz
z wykonaniem nawiertek wodociągowych NWZ na istniejący rurociąg stalowy DN100
z zasuwami, obudowami do zasuw i skrzynkami ulicznymi do nawiertek.
Szczegółowy zakres – przedmiar robót.
UWAGA
- Cena ryczałtowa obejmuje wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia i pozostaje niezmienna do końca realizacji zamówienia.
- Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od realizacji inwestycji lub części prac w przypadku przekroczenia ceny ofertowej i posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, a także przesunięcia w czasie terminu realizacji zadań.
3. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykaz dokumentów jakie należy załączyć do oferty
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub
aktualne zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego.
-
Kosztorys
ofertowy sporządzony metodą szczegółową z podziałem na elementy
robót
w oparciu o dostarczony przedmiar robót.
Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z wymogami zawartymi w „Polskich standardach kosztorysowania robót budowlanych”. Strona tytułowa winna zawierać składniki cenotwórcze
Cena kosztorysowa winna zawierać:
- VAT – należy go naliczyć na końcu kosztorysu
- wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym między innymi:
* zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy,
* koszty założenia siatek osłonowych na rusztowaniach, daszkach zabezpieczających wejścia do budynków, osłon okien na czas wykonywania robót, ewentualne zajęcie chodników i projekt organizacji ruchu, opłaty za wysypisko gruzu,
* pracę w czynnym obiekcie,
* ewentualne koszty zabezpieczenia dojść, wejść, dojazdów,
* uporządkowanie terenu oraz naprawienie szkód po zakończeniu robót,
* wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
5. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca składa ofertę na podstawie formularza ofertowego wg załączonego druku do zaproszenia.
2. Do oferty należy załączyć:
a) dokumenty wymienione w pkt. 4 zaproszenia
6. Opis sposobu obliczenia ceny
a) Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę ryczałtową brutto. Zamawiający określa okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
b) Cena ryczałtowa brutto za wykonanie prac będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru oferty.
c) Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Spółki przy ul. Curie-Skłodowskiej 5-7 w Sekretariacie lub na adres mailowy: oferty@mpgn.pl w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta dla BZP- Bora 1,3,5 ”. Termin składania ofert upływa dnia 8.11.2024
8. Sposób kontaktowania się Zamawiającego z Wykonawcą
1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Bojarska tel. 56 45 120 41
2. Sposób składania zapytań, zawiadomień w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub na adres poczty elektronicznej: mpgn@mpgn.pl
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie
3. przedmiar
Otrzymują:
1. Adresat
Sprawę prowadzi:
Biuro Zamówień Publicznych
tel. 56 45 120 34
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?