- Strona główna
- Postępowanie ID 1003823
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wynajem oraz montaż i demontaż mobilnego lodowiska o wymiarach 15 m x 20 m wraz z akcesoriami na obiekt GOSiR Komorniki w Szreniawie przy ul. Poznańskiej 2
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Waśkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałGminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Komornikach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-23 10:07:00
-
Składania2024-10-31 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest:
Wynajem oraz montaż i demontaż mobilnego lodowiska o wymiarach 15 m x 20 m wraz z akcesoriami na obiekt GOSiR Komorniki w Szreniawie przy ul. Poznańskiej 2 w terminie od 1 grudnia 2024 r. do 2 marca 2025 r.
Zakres świadczonych usług:
1.
dostawa oraz montaż mobilnego lodowiska
sztucznego o wymiarach 15 m x 20 m;
2.
dostawa agregatu chłodniczego z modułem pompowym
gwarantującego należyte funkcjonowanie lodowiska;
3.
dostawa oraz instalacja czynnika chłodniczego w
ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska;
4.
dostawa oraz montaż band samoprzymarzalnych o
wysokości 1,2 m, wyposażonych w bramkę 0,8 m i bramę wjazdową dla maszyny
pielęgnującej lodowisko o szerokości 3,4 m montowanych na całym obwodzie
lodowiska, posiadające stojaki samoprzylepne na tafli lodowiska – niewymagające
stałego kotwienia do podłoża; konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej
ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy
wyposażone w dolną listwę okopową z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,2 m z
górnym pochwytem w kolorze niebieskim;
5.
dostarczenie orurowania chłodniczego w wykonaniu
dedykowanym dla płyty lodowiska o wymiarach 15 m x 20 m, lokalizacja kolektorów
na krótszym boku lodowiska z zabezpieczeniem kolektorów; instalacja lodowiska
rury PEHD 16 mm x 2,00 mm, rury kolektora PEHD 140 mm x 9,5 mm, kształtki,
grzebienie, szybkozłączki, listwy montażowe, izolacja EPS 200;
6.
dostarczenie glikolu etylenowego i napełnienie
instalacji chłodniczej 35% roztworem w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy
układu i zapewnienie w okresie dzierżawy czynnika chłodzącego w niezbędnej
ilości do jego ewentualnego uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków;
7.
wytworzenie pierwszej warstwy lodu i
przeszkolenie obsługi w zakresie prawidłowej eksploatacji lodowiska;
8.
demontaż lodowiska po sezonie;
9.
dostawa suszarki na łyżwy – 1 szt.;
10.
dostawa elektrycznej ostrzałki do łyżew z tarczą
szlifierską i diamentem – 1 szt.;
11.
dostawa przyrządów do nauki jazdy – 2 szt.;
12.
dostawa mat gumowych do chodzenia na łyżwach –
100 m2;
13. dostawa kontenera przeznaczonego na wypożyczalnie łyżew oraz kasę o wymiarach 605 cm x 280 cm x 244 cm – 1szt.Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Każdy z
Wykonawców winien dokonać oględzin miejsca robót, celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania
jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i
wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do
realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu
błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania
umowy. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 618107947
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?