- Strona główna
- Postępowanie ID 1003602
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Golubskiej Starówki"
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Jaworska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-22 17:43:00
-
Składania2024-10-28 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-28 08:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Zapraszamy do udziału w szacowaniu wartości zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Golubskiej Starówki", na bazie posiadanej koncepcji zagospodarowania płyty Golubskiej Starówki (wyciąg w załączniku).
Dokumentacja projektowa powinna:
- być sporządzona w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne dokonanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego;
- zawierać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich wymaganych branż, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
- zawierać obliczania planowanych kosztów robót budowlanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym;
- być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w tym zapewnienie swobody poruszania się w przestrzeni publicznej przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Realizacja usługi obejmuje również:
- Przygotowanie wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu, która będzie podlegać konsultacjom społecznym z mieszkańcami (Wykonawca lub autorzy dokumentacji powinni osobiście uczestniczyć w konsultacjach);
- sprawowanie nadzoru autorskiego do końca realizacji inwestycji, po przeprowadzonym postępowaniu na wykonawstwo robót, jak również aktualizacji przedmiarów i kosztorysów, przed ogłoszeniem postępowania na wykonawstwo robót, bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo robót, w zakresie natychmiastowego wyjaśniania i udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców (w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania pytania od Zamawiającego), dotyczących rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowo kosztorysowej, a także do udzielania ewentualnej pomocy przy ocenie ofert. Nadzór autorski polegać będzie również na stwierdzaniu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, a także na uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie; w tym celu Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian w projekcie, jeśli wystąpi taka konieczność, jak również uczestnictwa w spotkaniach z Zamawiającym na każde jego wezwanie dokonane telefonicznie lub mailem, na 2 dni przed oczekiwanym pobytem, jak również wizytacji placu budowy.
W zakres projektu budowlanego wchodzi:
- zaprojektowanie zieleni,
- zaprojektowanie instalacji elektrycznej w celu podświetlenia punktowego drzew,
- zaprojektowanie elementów małej architektury,
- mała retencja - w obrębie płyty Starówki,
- renowacja istniejącej fontanny,
- stała organizacja ruchu związana z ograniczeniem miejsc postojowych,
- polepszenie stanu technicznego parkingu przy ul. Zamurnej (opcjonalnie obszar 3)
Szacowany termin realizacji: I kwartał 2025 r. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych najpóźniej do 31.05.2025 r.
Szacowanie dotyczy opracowania 2 wariantów dokumentacji projektowej:
- wariant nr 1: obszary nr 1 i 2
- wariant nr 2: obszary nr 1, 2 i 3
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 444 93 37 lub 56 444 93 50
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?