Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2024 14:12:00 |
Składania : | 30-10-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-10-2024 08:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
Dostawa asortymentu wyposażenia
stołówki żołnierskiej Jednostki Wojskowej 4101
w Lublińcu, ul. Sobieskiego 35, 42-700
Lubliniec, dostawa do 21 (dwudziestu jeden) dni od dnia podpisania
Umowy.
Warunki
konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu:
2. Gwarancja
minimum 24 miesiące od daty dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego,
3. Dostawa
całości asortymentu odbędzie się na koszy Wykonawcy,
4. Wykonawca
wyraża zgodę na płatność przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty dostawy kompletnego
asortymentu,
5. Zamawiający
nie wyraża zgodny na przedstawienie oferty niekompletnej, niepełnej lub
wariantowej.
Do oceny ofert zastosowano następujące kryteria
wyboru:
Kryteria
oceny oferty
Ø Kryterium najniższa cena
– waga 100%.
Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, która przy jednoczesnym zachowaniu warunków koniecznych
uzyska sumaryczną najwyższą liczbę punktów (LP) z kryterium nr 1 .
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu AGD oraz cateringowego dla JW 4101
w Lublińcu, dostawa do 21 (dwudziestu jeden) dni od dnia podpisania
Umowy.
Informacje uzupełniające:
Do asortymentu wyszczególnionego w pozycji 18 (Załącznik nr 2
„Tabela kalkulacyjna”) Wykonawca zamówienia musi dołączyć nw. dokumenty:
- kartę gwarancyjną produktu z pieczęciami sprzedającego lub gwaranta,
- instrukcję obsługi produktu w języku polskim (bezpiecznej
eksploatacji).
Wszelkie
pytania dotyczące przedmiotowej sprawy proszę zgłaszać poprzez platformę
zakupową Nexus.
Komunikaty