Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2024 13:55:00 |
Składania : | 22-10-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę "Naprawa awaryjna centrali wentylacyjnej - Chirurgia "
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Termin składania ofert i realizacji:
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy
- miejsce wykonywania usługi: Złotów, ul Szpitalna 28,
- Po wykonaniu przeglądu należy stworzyć protokół
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
W celu wykonania prawidłowej wyceny , Zamawiający wymaga wizji lokalnej
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420 w godz. 8.00-14.00, osoba kontaktowa Jakub Sztekel
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty