-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1001427
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ADM.3811.24.2024 Druk i dostawa kalendarzy dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Siemiankowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-18 11:56:00
-
Składania2024-10-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 12:15:00
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Wymagania minimalne Zamawiającego |
Ilość |
ilość |
Oferowane parametry |
Kalendarz
ścienny trójdzielny |
wymiary: ok
300x800 mm |
200 |
Wymiary: ………………. |
druk: główka
i podkład 4+0 |
TAK |
||
główka
wypukła, uszlachetniona folią błysk |
TAK |
||
kalendaria:
3x12 plansz |
TAK |
||
okienko do
wskazywania aktualnej daty |
TAK |
||
plecki:
karton 300 g |
TAK |
||
otwór do
zawieszenia lub zawieszka |
TAK |
1.
Przedmiotem zamówienia jest kalendarza trójdzielnego na rok 2025 dla
Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.
2. Projekt graficzny przekaże Zamawiający najpóźniej do 29.10.2024 r.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków zamówienia, w tym
ceny i ilości.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 2
grudnia 2024 r.
5. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
6. Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie składniki, w tym m.in koszty transportu
i opakowania.
7. W przypadku dostarczenia niekompletnego przedmiotu zamówienia lub
niespełniania przez część dostarczonych kalendarzy wymagań Zamawiającego,
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakujące lub poprawione egzemplarze kalendarzy na własny koszt i ryzyko w terminie 7 dni roboczych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?