Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSzSL/FZ-86/24 WSZSL/FZ-86/24 - DOSTAWY JAJ KURZYCH ORAZ PRODUKTÓW MLECZARSKICH

Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2024 11:27:00
Składania : 28-10-2024 11:00:00
Otwarcia : 28-10-2024 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych - jaj kurzych oraz produktów mleczarskich- szczegółowo opisanych w Załączniku 2A do SWZ, który stanowi jej integralną część. Przedmiot zamówienia został pogrupowany w 4 poniżej wymienione Części.

Nr Części

Przedmiot zamówienia

1

Jaja kurze

2

Mleko świeże i mleko w proszku

3

Twarogi, serki i sery

4

Jogurty, kefiry, śmietana i tłuszcze

 

2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w Rozdziale VII niniejszej SWZ.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna liczba Części w niniejszym postępowaniu: 4 (cztery).  Wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty odnoszą się również do oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.

 4. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia – w związku z tym faktem korzysta z możliwości wskazanej w art.246 ust. 2 uPzp.

5. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu prawo opcji, o  którym mowa w art. 441 ust. 1. uPzp:

1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień przedmiotu zamówienia w maksymalnej liczbie określonej w kolumnie „E” Załącznika 2A do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość asortymentu określona w kolumnie „D” Załącznika 2A do SWZ.

2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji, w zakresie określonym w pkt 1 zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów Zamawiającego powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK_1_TP_86.doc doc 56.5 2024-10-18 11:27:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_2_TP_86.doc doc 57.5 2024-10-18 11:27:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU_86_24.pdf pdf 70.79 2024-10-18 11:27:00 Postępowanie
SWZ_86_24.pdf pdf 370.84 2024-10-18 11:27:00 Postępowanie
Załącznik 2A_86_FZ.ods ods 11.92 2024-10-18 11:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 33