Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RG.271.18.2024 Wykonywanie usług okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Gminie Czyżew

Urszula Jankowska
Urząd Miejski w Czyżewie
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2024 14:10:00
Składania : 24-10-2024 12:00:00
Otwarcia : 24-10-2024 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 86 2755063

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

ZAPYTANIE OFERTOWE

w celu oszacowania wartości zamówienia

1.       Gmina Czyżew, ul. Mazowiecka 34, 18-220 Czyżew

Tel. 086 2760536, fax. 086 2755116, e-mail: sekretariat@umczyzew.pl

Zaprasza do składania odpowiedzi na zapytanie w charakterze szacowania wartości zamówienia poprzez poniższy formularz elektroniczny (na dole strony)

Informujemy, że niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.

W celu należytego przygotowania i przeprowadzenia procedury, zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonanie niezobowiązującej i niewiążącej wyceny.

Powyższe zostanie wykorzystane na potrzeby ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, ze względu na konieczność zastosowania właściwego progu oraz trybu postępowania.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania wartości zamówienia może skutkować zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu o szacowanie.

2.            Nazwa zamówienia: Wykonywanie usług okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Gminie Czyżew

3.            Opis przedmiotu zamówienia:

CPV: 71356100-9- Usługi kontroli technicznej

Przedmiotem zamówienia są: Usługi polegające na okresowej, rocznej, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w Gminie Czyżew oraz okresowej kontroli, co najmniej raz na pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Szczegółowe zestawienie obiektów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1-6 do zapytania.

Zadanie 1:           Kontrola okresowa, wykonywana co najmniej raz w roku, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, wykonywana zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. A) i b) ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane.

Zadanie 2:           kontrola okresowa w zakresie, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada,

w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2 000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1 000 m2.

Zadanie 3:           Kontrola okresowa, co najmniej raz na pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego

i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lokali mieszkalnych, niemieszkalnych i użytkowych.

4.            Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotowej usługi:

1)           Kontrolę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia należy przeprowadzić uwzględniając czas pracy użytkowników lokali. Kontrola oprócz godzin przedpołudniowych musi uwzględniać również godziny popołudniowe (16-20).

2)           Wymienione w zadaniu 2 kontrole należy wykonać zgodnie z zakresem odpowiednim dla rodzaju kontroli określonym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych z dnia, 16 sierpnia 1999 roku (Dz.U. nr 74, poz.836), zwanego dalej „Rozporządzeniem".

3)           W każdym przypadku należy sprawdzić wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli.

4)           Po wykonaniu przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli stanu technicznego budynku zawierający informacje w wymaganym zakresie. Protokół należy sporządzić dla każdego obiektu wskazanego w załącznikach.

5)           W wymienionych budynkach wielkopowierzchniowych (Zadanie 2), należy przeprowadzić kontrolę, a po przeprowadzonym badaniu stanu technicznego tych budynków w zakresie zgodnym z przywołanym Rozporządzeniem, osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić właściwy organ Nadzoru Budowlanego o przeprowadzonej kontroli (art. 62 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo Budowlane).

6)           Protokoły dla Zadania 2 winny być podpisane przez osobę dokonującą kontrole, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.

5.            Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług będzie należało:

1)           złożenie w siedzibie Zamawiającego, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem prac, będących przedmiotem zamówienia, Harmonogramu prac dotyczącego pierwszego podejścia do kontroli, zawierającego adres nieruchomości, datę wraz z przedziałem godzin, w których przeprowadzany będzie przegląd. Sugeruje się przeprowadzać kontrole w godzinach 08:00 - 16:00. Harmonogram prac musi również zawierać imiona i nazwiska osób przeprowadzających kontrolę oraz numery telefonów komórkowych do osób wykonujących kontrolę;

2)           przeprowadzenie kontroli zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem prac;

3)           powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników, np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę.

4)           w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę. Ponadto należy pisemnie powiadomić najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie o kolejnym terminie kontroli. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego najemcy lub użytkownika nie zastano w pierwszym terminie.

UWAGA: Wykonawca przed przystąpieniem do czynności opisanych w niniejszym pkt zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego Harmonogram prac dla drugiej kontroli, a po jego zatwierdzeniu przystąpić do czynności kontrolnych;

5)           w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego,  przedstawiając listę niezbadanych lokali, w terminie 5 dni od zakończenia czynności kontrolnych dotyczących drugiego podejścia (lista może być sukcesywnie przesyłana droga elektroniczną).

6)           Wykonawca ostateczne rozliczenie (przekazanie ostatecznych protokołów z przeprowadzonej kontroli przy założeniu dwukrotnego podejścia do lokali) dostarczy Zamawiającemu w terminie 15 dni od zakończenia czynności kontrolnych (drugiego podejścia).

7)           dostarczenie do Zamawiającego zawiadomień, złożonych w organie nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniem ich doręczenia - dotyczy Zadania 2;

8)           w przypadku stwierdzenia w trakcie prowadzonej kontroli nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości (dokumentację tę należy dołączyć do protokołu pokontrolnego).

6.            W przypadku, gdy Zamawiający będzie wymagał wprowadzenia dodatkowych zapisów do przedłożonego protokołu, Wykonawca winien takie zapisy wprowadzić.

7.            Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

8.            Wykonawca oświadcza, iż w pełni posiada prawo do wykonania prac, o których mowa jest w niniejszym paragrafie, a ich realizacja nie doprowadzi do uszczuplenia czy naruszenia praw osób trzecich.

9.            Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zbycia nieruchomości, przekazania nieruchomości innym jednostkom, czy też w przypadku konieczności zawarcia umów z podmiotami trzecimi w wyniku nie wywiązywania się Wykonawcy z przedmiotu zamówienia.

10.         Sporządzone przez Wykonawcę protokoły, oprócz podpisu osoby dokonującej kontroli, posiadającej stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, winny być opatrzone podpisem najemcy lub użytkownika lokalu i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby Zamawiającego w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych         

11.         Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zbycia nieruchomości, przekazania nieruchomości innym jednostkom, czy też w przypadku konieczności zawarcia umów z podmiotami trzecimi w wyniku nie wywiązywania się Wykonawcy z przedmiotu zamówienia.

W szacunkowej wycenie należy podać cenę jednostkową w zł netto za każdy element (kontrolę) oddzielnie (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję druku ofertowego.

Dodatkowo platforma automatycznie przeliczy wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załączniki - obiekty do przeglądu.docx docx 27.29 2024-10-18 14:10:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 budynki mieszkalne 5 budynków x 1 kontrola rocznie x 5 lat 25 usługa - (0)
2 budynki mieszkalne - kontrola pięcioletnia 5 budynków x 1 kontrola pięcioletnia 5 szt. - (0)
3 budynki niemieszkalne 15 budynków x 1 kontrola rocznie x 5 lat 80 szt. - (0)
4 budynki niemieszkalne - kontrola pięcioletnia 17 budynków x 1 kontrola pięcioletnia 17 szt. - (0)
5 budynki niemieszkalne pow. 1000m2 dach 2 budynki x 2 kontrole rocznie x 5 lat 20 szt. - (0)
6 budynki i obiekty użytkowe (oczyszczalnie, hydrofornie, wiaty, przepompownie) 50 obiektów x 1 kontrola rocznie x 5 lat 250 szt. - (0)
7 budynku i obiekty użytkowe - kontrola pięcioletnia 4 obiekty x 1 kontrola pięcioletnia 4 szt. - (0)
8 place zabaw i obiekty rekreacyjne 26 obiektów x 1 kontrola rocznie x 5 lat 130 szt. - (0)
9 boiska, kompleksy boisk 3 obiekty x 1 kontrola rocznie x 5 lat 15 szt. - (0)
10 obiekty grobownictwa wojennego 8 obiektów x 1 kontrola rocznie x 5 lat 40 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 5 lat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 59