Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2024 14:10:00 |
Składania : | 24-10-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-10-2024 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 86 2755063
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
w celu oszacowania
wartości zamówienia
1.
Gmina Czyżew, ul.
Mazowiecka 34, 18-220 Czyżew
Tel. 086 2760536, fax. 086 2755116, e-mail: sekretariat@umczyzew.pl
Zaprasza do składania odpowiedzi na zapytanie w charakterze szacowania
wartości zamówienia poprzez poniższy formularz elektroniczny (na dole strony)
Informujemy,
że niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert
w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia
umowy.
W celu
należytego przygotowania i przeprowadzenia procedury, zwracamy się do Państwa z
prośbą o dokonanie niezobowiązującej i niewiążącej wyceny.
Powyższe
zostanie wykorzystane na potrzeby ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.
Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, ze względu na konieczność
zastosowania właściwego progu oraz trybu postępowania.
Jednocześnie
Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie
o charakterze szacowania wartości zamówienia może skutkować zawarciem
umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu o szacowanie.
2. Nazwa zamówienia: Wykonywanie usług okresowych kontroli stanu technicznego
obiektów budowlanych w Gminie Czyżew
3. Opis
przedmiotu zamówienia:
CPV: 71356100-9-
Usługi kontroli technicznej
Przedmiotem zamówienia są: Usługi
polegające na okresowej, rocznej, kontroli stanu technicznego obiektów
budowlanych znajdujących się w Gminie Czyżew oraz okresowej kontroli, co
najmniej raz na pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności
do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego
otoczenia. Szczegółowe zestawienie obiektów
objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1-6
do zapytania.
Zadanie 1: Kontrola okresowa, wykonywana co najmniej raz w roku,
polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i
instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania
czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń
służących ochronie środowiska, wykonywana zgodnie z zakresem, o którym mowa w
art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. A) i b) ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo
budowlane.
Zadanie 2: kontrola okresowa w zakresie, o którym mowa w art. 62 ust.
1 pkt. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, co najmniej dwa razy w
roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada,
w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2 000 m2
oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej
1 000 m2.
Zadanie 3: Kontrola okresowa, co najmniej raz na
pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego
i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego
oraz jego otoczenia, zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust.1 pkt 2
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lokali mieszkalnych,
niemieszkalnych i użytkowych.
4. Obowiązki
Wykonawcy w ramach przedmiotowej usługi:
1) Kontrolę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia
należy przeprowadzić uwzględniając czas pracy użytkowników lokali. Kontrola
oprócz godzin przedpołudniowych musi uwzględniać również godziny popołudniowe
(16-20).
2) Wymienione w zadaniu 2 kontrole należy wykonać zgodnie z
zakresem odpowiednim dla rodzaju kontroli określonym w rozporządzeniu Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania
budynków mieszkalnych z dnia, 16 sierpnia 1999 roku (Dz.U. nr 74, poz.836), zwanego
dalej „Rozporządzeniem".
3) W każdym przypadku należy sprawdzić wykonanie zaleceń z
poprzedniej kontroli.
4) Po wykonaniu przeglądu należy sporządzić protokół z
okresowej kontroli stanu technicznego budynku zawierający informacje w wymaganym
zakresie. Protokół należy sporządzić dla każdego obiektu wskazanego w
załącznikach.
5) W wymienionych budynkach wielkopowierzchniowych (Zadanie
2), należy przeprowadzić kontrolę, a po przeprowadzonym badaniu stanu
technicznego tych budynków w zakresie zgodnym z przywołanym Rozporządzeniem,
osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić
właściwy organ Nadzoru Budowlanego o przeprowadzonej kontroli (art. 62 ust. 1
pkt. 3 Ustawy Prawo Budowlane).
6) Protokoły dla Zadania 2 winny być podpisane przez osobę
dokonującą kontrole, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.
5. Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług będzie należało:
1) złożenie w siedzibie Zamawiającego, nie później niż na 14
dni przed rozpoczęciem prac, będących przedmiotem zamówienia, Harmonogramu prac
dotyczącego pierwszego podejścia do kontroli, zawierającego adres
nieruchomości, datę wraz z przedziałem godzin, w których przeprowadzany będzie
przegląd. Sugeruje się przeprowadzać kontrole w godzinach 08:00 - 16:00.
Harmonogram prac musi również zawierać imiona i nazwiska osób
przeprowadzających kontrolę oraz numery telefonów komórkowych do osób
wykonujących kontrolę;
2) przeprowadzenie kontroli zgodnie ze złożonym przez
Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem prac;
3) powiadomienie najemców lub użytkowników lokali
mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu
przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie
dostępnym dla najemców lub użytkowników, np. przy wejściu na klatkę schodową
lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę,
przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony
kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę.
4) w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali
mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy
wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej
kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub
użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy
administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział
godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe
komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę. Ponadto należy pisemnie
powiadomić najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w
których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie o kolejnym terminie
kontroli. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego
najemcy lub użytkownika nie zastano w pierwszym terminie.
UWAGA: Wykonawca przed
przystąpieniem do czynności opisanych w niniejszym pkt zobowiązany jest złożyć
w siedzibie Zamawiającego Harmonogram prac dla drugiej kontroli, a po jego
zatwierdzeniu przystąpić do czynności kontrolnych;
5) w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i
użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany
będzie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego,
przedstawiając listę niezbadanych lokali, w terminie 5 dni od
zakończenia czynności kontrolnych dotyczących drugiego podejścia (lista może
być sukcesywnie przesyłana droga elektroniczną).
6) Wykonawca ostateczne rozliczenie (przekazanie ostatecznych
protokołów z przeprowadzonej kontroli przy założeniu dwukrotnego podejścia do
lokali) dostarczy Zamawiającemu w terminie 15 dni od zakończenia czynności
kontrolnych (drugiego podejścia).
7) dostarczenie do Zamawiającego zawiadomień, złożonych w
organie nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniem ich doręczenia - dotyczy
Zadania 2;
8) w przypadku stwierdzenia w trakcie prowadzonej kontroli nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości (dokumentację tę należy dołączyć do protokołu pokontrolnego).
6. W przypadku, gdy Zamawiający będzie wymagał wprowadzenia
dodatkowych zapisów do przedłożonego protokołu, Wykonawca winien takie zapisy
wprowadzić.
7. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
8. Wykonawca oświadcza, iż w pełni posiada prawo do
wykonania prac, o których mowa jest w niniejszym paragrafie, a ich realizacja
nie doprowadzi do uszczuplenia czy naruszenia praw osób trzecich.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zbycia nieruchomości, przekazania nieruchomości innym jednostkom, czy też w przypadku konieczności zawarcia umów z podmiotami trzecimi w wyniku nie wywiązywania się Wykonawcy z przedmiotu zamówienia.
10. Sporządzone przez Wykonawcę protokoły, oprócz podpisu osoby
dokonującej kontroli, posiadającej stosowne kwalifikacje i uprawnienia
zawodowe, winny być opatrzone podpisem najemcy lub użytkownika lokalu i
doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby Zamawiającego w terminie 15 dni
od dnia zakończenia czynności kontrolnych
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu
przedmiotu zamówienia w przypadku zbycia nieruchomości, przekazania
nieruchomości innym jednostkom, czy też w przypadku konieczności zawarcia umów
z podmiotami trzecimi w wyniku nie wywiązywania się Wykonawcy z przedmiotu
zamówienia.
W szacunkowej wycenie należy podać cenę jednostkową w zł netto za każdy element (kontrolę) oddzielnie (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję druku ofertowego.
Dodatkowo platforma automatycznie przeliczy wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.
Komunikaty