Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-10-2024 10:23:00 |
Składania : | 21-10-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 21-10-2024 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Warunki zamówienia :
1.Realizacja: na koszt Wykonawcy.
2.Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury, dane do faktury - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, NIP 896-000-47-80.
3.TERMIN REALIZACJI: do 5 dni roboczych od daty wysłania zamówienia.
4.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne, a w szczególności odpowiada wszystkim cechom określonym w zapytaniu, jest fabrycznie nowy, nieużywany, nie odnowiony (refubrished), nie pochodził z recyklingu, pochodzi z bieżącej produkcji.
5.W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
6.Gwarancja - 24 miesiące.
7.Koszty i organizacja transportu związane z realizacją napraw sprzętu w ramach obowiązującej gwarancji - po stronie Wykonawcy.
8.Przedmiot zamówienia, tj. dostawę części zamiennych i naprawę urządzenia wielofunkcyjnego należy wykonać w Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G, 59-900 Zgorzelec w godz. 8:00 do 13:00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić szczegóły techniczne z p. Adrianem Firut, tel. 478712883.
11. Dane osoby kontaktowej z ramienia KPP Zgorzelec zostaną podane w zleceniu.
Komunikaty