Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZG.2200.34.2024 Uzupełnienie słupków podziału powierzchniowego na terenie Nadleśnictwa Korpele

Karolina Żywica
Nadleśnictwo Korpele
Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2024 10:45:00
Składania : 22-10-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-10-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Nadleśnictwo Korpele zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie

zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane,

usługi oraz dostawy wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,

obowiązujący w Nadleśnictwie Korpele, wprowadzonego Zarządzeniem nr 14/2024

Nadleśniczego Nadleśnictwa Korpele z dnia 19 lutego 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Numeracja oddziałów musi być zgodna z mapą dostarczoną przez
Zamawiającego, a sposób umieszczenia numerów na słupkach musi być
zgodny z §13 ust. 5 Instrukcji Urządzania Lasu, wprowadzonej Zarządzeniem
nr 116 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 grudnia 2023 r.
a) Dostawa i wkopanie nowych słupków oddziałowych w liczbie szacunkowej
276 szt.
Słupki powinny być wykonane z granitu, mieć wymiary 15-17 x15-17 x100
cm z główką o wysokości 20 cm piaskowaną lub płomieniowaną. Słupki
należy ustawić zgodnie z §13 ust. 5-6 Instrukcji Urządzania Lasu,
wprowadzonej Zarządzeniem nr 116 Dyrektora Generalnego Lasów
Państwowych z dnia 14 grudnia 2023 r. Słupki należy wkopać na głębokość
ok. 55 cm, aby ich wysokość nad powierzchnią gruntu wynosiła ok. 45 cm.
Liczba podana jest liczbą szacunkową. Wielkość zamówienia może zostać
zmieniona o maksymalnie 30 sztuk. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na
podstawie ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w formularzu
cenowym oraz faktycznej liczby dostarczonych słupków, określonych w
protokole odbioru.

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 668-119-570, w dni robocze od godziny 8:00 do 14:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i wkopanie nowych słupków oddziałowych. Dostawa i wkopanie nowych słupków oddziałowych 276 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 10.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania z ofertą - Termin związania ofertą wynosi 30 dni i liczony jest od upływu terminu składania ofert. (0)
6 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 50 000,00 zł, na cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga załączenia pliku potwierdzającego aktualne OC oraz potwierdzenia ww. faktu wpisując "Posiadam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 59