Banner

Platforma Zakupowa

Stosownie do obowiązujących zmian prawnych uruchamiamy elektroniczną platformę zakupową, która stanowi podstawowe narzędzie komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. Cały proces komunikacji, w tym – składanie ofert - prowadzony jest w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to internetowy dostęp do jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz ważny kwalifikowany podpis elektroniczny . W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, tel.: 22 101 02 02. (pn-pt od 8.00 do 17:00), gdzie otrzymają Państwo wsparcie techniczne.