Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2023 14:58:00 |
Składania : | 20-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2023 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-13 15:13 | Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 10 Małgorzata Wójcik |
2023-12-04 12:13 | Małgorzata Wójcik |
Dzień
dobry, W załączeniu przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1,3,4,5,6,7,8,9,10 oraz informację o unieważnieniu postępowania na zadanie nr 2 z dnia 04.12.2023 r. Z poważaniem, Monika Jędrys ds. 46-23_Informacja [...].docx ds. 46-23_Informacja [...].pdf |
2023-11-20 13:38 | Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja z otwarcia ofert Małgorzata Wójcik |
2023-11-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
na
realizację
przedmiotu
zamówienia
przeznaczył
kwotę
brutto
82.465,85
zł,
z
podziałem
na
poszczególne
części: 1) Zadanie nr 1 – Laptop z pakietem aplikacji biurowych zgodny z OPZ – 8.300,00 zł, 2) Zadanie nr 2 – Zestaw komputerowy z 2 monitorami zgodny z OPZ – 21.988,00 zł, 3) Zadanie nr 3 – Słuchawki zgodne z OPZ – 350,00 zł, 4) Zasilacz awaryjny UPS zgodny z OPZ – 3.750,02 zł, 5) Zadanie nr 5 – Tablet Typ 1 z akcesoriami zgodny z OPZ – 11.980,00 zł, 6) Zadanie nr 6 – Tablet Typ 2 z akcesoriami zgodny z OPZ – 7.999,99 zł, 7) Zadanie nr 7 – Drukarka laserowa lub LED monochromatyczna z interfejsem sieciowym i dodatkowym wyposażeniem zgodna z OPZ – 8.392,60 zł, 8) Zadanie nr 8 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ – 4.205,27 zł, 9) Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ – 1.999,98 zł, 10) Zadanie nr 10 – Drukarka mobilna (przenośna) atramentowa kolorowa z możliwością skanowania i dodatkowym wyposażeniem zgodna z OPZ – 13.499,99 zł, |
Komunikaty