- Strona główna
- Postępowanie ID 811441
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 z Z/I Julków i Z/I Gotartów/ 2023
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Podsiadła
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-08-30 09:38:00
-
Składania2023-10-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-05 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-14
10:22:22
|
Małgorzata Podsiadła |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówieniu
Załączniki |
2023-10-26
13:07:07
|
Małgorzata Podsiadła |
Informacja
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2023-10-05
11:55:00
|
Małgorzata Podsiadła |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-10-05
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
1
644
000,00
zł
netto/
1
775
520,00
zł
brutto z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - 687 000,00 zł netto/ 741 960,00 zł brutto, Zadanie nr 2 - 687 000,00 zł netto/ 741 960,00 zł brutto, Zadanie nr 3 - 270 000,00 zł netto/ 291 600,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?