- Strona główna
- Postępowanie ID 999105
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
24/DOS/WYCH/10/2024 Zakup dronów
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Wychowawcza
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-15 14:57:00
-
Składania2024-10-18 14:54:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Skarb Państwa - 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest zakup Dron DJI Mini PRO 4 (More Combo) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
Termin
i miejsce realizacji zamówienia:
Dodatkowe wyposażenie: protokół odbioru dostarczonych wyrobów, data ważności
min. 2 lata od zamówienia przez 2.WOG.
Termin realizacji zamówienia: do 7 dni
roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce
realizacji zamówienia:
2. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław. Koszty
transportu pokrywa Wykonawca.
Forma płatności: przelew do 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury
VAT wraz z podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołem odbioru do
Kancelarii Jawnej 2.WOG.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego (w załączeniu) najpóźniej do dnia 18.10.2024 r.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-23
13:53:39
|
Sekcja Wychowawcza | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zmiana opisu przedmiotu zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?