- Strona główna
- Postępowanie ID 996586
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00541382/01 z dnia 2024-10-10 Zakup wraz z dostawą opału na sezon grzewczy 2024/2025 z podziałem na części (Znak sprawy: IRL.271.1.8.2024)
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Bartecki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-10 18:19:00
-
Składania2024-10-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-18 11:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-25
13:26:10
|
Andrzej Bartecki |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Informację z o wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do Części I zamówienia i Części II zamówienia. Załączniki |
2024-10-18
12:52:22
|
Andrzej Bartecki |
Szanowni
Państwo W załączeniu przesyłam plik, zawierający Informację z otwarcia ofert. Załączniki |
2024-10-18
10:18:12
|
Andrzej Bartecki |
Szanowni
Państwo Na podstawie art. 222 ust. 4, w związku z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 204.459,75 zł brutto w tym: 1) Część I zamówienia, tj.: Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu do Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Kluczewsku, ul. Leśna 1, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Dobromierzu, ul. Włoszczowska 5, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Komornikach, Komorniki 7; 29 – 120 Kluczewsko, Urzędu Gminy Kluczewsko, ul. Spółdzielcza 12; 29 – 120 Kluczewsko. – kwotę w wysokości 178.748,75 zł brutto; 2) Część II zamówienia, tj.: Zakup wraz z dostawą załadunkiem i rozładunkiem pelletu workowanego na potrzeby świetlic wiejskich usytuowanych na terenie Gminy Kluczewsko w ilości max. 20 ton. – kwotę w wysokości 25.711,00 zł brutto. |
2024-10-15
12:44:56
|
Andrzej Bartecki |
Szanowni
Państwo, W załączeniu przedstawiamy plik, zawierający Pytania, odpowiedzi i wyjaśnienia do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?