- Strona główna
- Postępowanie ID 996416
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
28/TP/2024 Roboty budowlane, wykończeniowe i instalacyjne trzech pracowni gastro - endoskopowych zlokalizowanych w budynku Polikliniki SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, przy ul. Wojska Polskiego 51 wraz z wyposażeniem i infrastrukturą towarzyszącą
Wystawiający
-
UżytkownikStanisław Żak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-10 14:04:00
-
Składania2024-10-25 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 11:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-17
12:48:24
|
Stanisław Żak |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 256 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „„Roboty budowlane, wykończeniowe i instalacyjne trzech pracowni gastro - endoskopowych zlokalizowanych w budynku Polikliniki SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, przy ul. Wojska Polskiego 51 wraz z wyposażeniem i infrastrukturą towarzyszącą” zostaje unieważnione ponieważ wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. Uzasadnienie: Stwierdzono niezgodność w opublikowanym ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024BZP 0054071001 z dnia 2024- 10-10 r. za Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) dotyczącą trybu udzielania zamówienia. W ogłoszeniu błędnie podano że zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy. Prawidłowy tryb jest podany w SWZ i jest to tryb podstawowy – zgodnie z art. 275 pkt 2, tj. z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych. Ponieważ ogłoszenie w punkcie 2.16 „Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną” nie podlega zmianie, to Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu tego postepowania. Jednocześnie Zamawiający informuje że wszczyna postępowanie obejmujące tożsamy przedmiot zamówienia, oznaczone znakiem postępowania 34/TP/2024 w trybie zgodnie z art. 275 pkt 2 z wyznaczonym terminem na składanie ofert do 04-11-2024 godz. 11:00. W postępowaniu 34/TP/2024 Zamawiający przewiduje i wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust 2 Ustawy Pzp. Wymóg przeprowadzenia ponownie wizji lokalnej w ramach postępowania 34/TP/2024, dotyczy także Wykonawców którzy przeprowadzili wizje do dnia. 17-10-2024 r. w ramach unieważnionego postępowania. Załączniki |
2024-10-17
12:47:46
|
Stanisław Żak |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 256 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „„Roboty budowlane, wykończeniowe i instalacyjne trzech pracowni gastro - endoskopowych zlokalizowanych w budynku Polikliniki SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, przy ul. Wojska Polskiego 51 wraz z wyposażeniem i infrastrukturą towarzyszącą” zostaje unieważnione ponieważ wystąpiła okoliczność powodująca że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. Uzasadnienie: Stwierdzono niezgodność w opublikowanym ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024BZP 0054071001 z dnia 2024- 10-10 r. za Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) dotyczącą trybu udzielania zamówienia. W ogłoszeniu błędnie podano że zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy. Prawidłowy tryb jest podany w SWZ i jest to tryb podstawowy – zgodnie z art. 275 pkt 2, tj. z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych. Ponieważ ogłoszenie w punkcie 2.16 „Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną” nie podlega zmianie, to Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu tego postepowania. Jednocześnie Zamawiający informuje że wszczyna postępowanie obejmujące tożsamy przedmiot zamówienia, oznaczone znakiem postępowania 34/TP/2024 w trybie zgodnie z art. 275 pkt 2 z wyznaczonym terminem na składanie ofert do 04-11-2024 godz. 11:00. W postępowaniu 34/TP/2024 Zamawiający przewiduje i wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust 2 Ustawy Pzp. Wymóg przeprowadzenia ponownie wizji lokalnej w ramach postępowania 34/TP/2024, dotyczy także Wykonawców którzy przeprowadzili wizje do dnia. 17-10-2024 r. w ramach unieważnionego postępowania. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?