- Strona główna
- Postępowanie ID 996104
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ROŚ/1/2024/JG Usunięcie odpadów w postaci : odpadów betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów – kod odpadu 17 01 01 oraz gleby i ziemi, w tym kamieni, inne niż wymienione w 17 05 03 – kod odpadu 17 05 04 z działki gminnej nr 190/23 obręb Pogórze.
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gajzler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-10 13:45:00
-
Składania2024-10-17 14:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
I.
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie
odpadów w postaci:
1. odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – kod odpadu 17 01 01
2. gleba
i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 – kod odpadu 17 05 04
z działki gminnej nr 190/23 obręb Pogórze, do usunięcia których została zobowiązana Gmina Kosakowo decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku znak: RDOŚ-Gd-WZS.473.1.2024.KG.MK.4 z dnia 20 maja 2024 r.
II. Zakres usług będzie obejmował:
1. Zebranie i przekazanie odpadów podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami. Szacunkowa objętość mas przeznaczonych do usunięcia ~ 2273 m3.
2. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów poświadczających przekazanie odpadów tj. wydruk z Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) lub innych dokumentów (oryginały lub uwierzytelnione kopie) potwierdzające właściwe, dalsze ich zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.11.2024 r.
IV. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktycznie usuniętych metrów sześciennych odpadów wskazanych w pkt. I.
2. Objętość mas odpadów wskazana w pkt. II ma charakter szacunkowy i nie jest wiążąca. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości usuwanych odpadów.
3. Wykonawca usunie wskazane przez Zamawiającego odpady w miejscu i w ilości wskazanej podczas przekazania terenu oraz w trakcie prowadzonych prac.
4. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Wykonawca musi posiadać uprawnienia lub zezwolenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub zezwoleń.
6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty powstałe w związku z wykonywanymi czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, wskutek rażącego niedbalstwa lub braku należytej staranności Wykonawcy.
7. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie należyte zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego niniejszym zamówieniem przed dostępem osób trzecich.
9. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu umowy podpisany przez obie strony, do którego Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające objętość usuniętych odpadów oraz ich utylizację.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania zakresu i jakości wykonywanych prac.
11. Przed rozpoczęciem prac Zamawiający przekaże Wykonawcy teren objęty niniejszym zamówieniem w uzgodnionym wspólnie terminie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 660 43 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-11
11:53:49
|
Justyna Gajzler |
Szanowni
Państwo, W związku z pytaniem o treści „Proszę o informację w jaki sposób będzie wyglądało rozliczenie kart BDO, ponieważ na karcie przekazania odpadu jest zawsze waga odpadu, a nie metry sześcienne. W jaki sposób będzie mierzona objętość wywiezionych odpadów ?” odpowiadamy: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, każdy transport odpadów opuszczający miejsce załadunku powinien zostać zarejestrowany w systemie BDO a co za tym idzie każdy pojazd transportujący odpady musi być odnotowany poprzez wystawienie odpowiedniej karty przekazania odpadu. Zatem, miarą rozliczenia będzie iloczyn pojemności pojazdu transportującego odpady (wyrażonej w metrach sześciennych) i liczby transportów, która zostanie ustalona na podstawie liczby wystawionych kart przekazania odpadu w BDO. Dzięki rejestracji każdego transportu w systemie będziemy mieć dokładną informację o liczbie wywrotek opuszczających miejsce załadunku, co pozwoli na precyzyjne rozliczenie objętości wywiezionych odpadów. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Z poważaniem Justyna Gajzler |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?