- Strona główna
- Postępowanie ID 993084
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
U/13/TP/2024 Sprzątanie w budynkach „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz terenu Targowiska Miejskiego w Opolu
Wystawiający
-
UżytkownikZakład Komunalny Sp. z o.o.
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-07 11:25:00
-
Składania2024-10-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-15 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-18
13:19:22
|
Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Szanowni
Państwo.
W
złączeniu
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2024-10-30
07:15:23
|
Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Szanowni
Państwo,
działając
na
podstawie
art.
253
ust.
1
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320
z
późn.
zm.),
–
dalej:
ustawa
Pzp,
Zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
-
dotyczy
części
nr
2
i
części
nr
5
postępowania.Załączniki |
2024-10-25
11:44:45
|
Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Szanowni
Państwo,
działając
na
podstawie
art.
253
ust.
1
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320
z
późn.
zm.),
–
dalej:
ustawa
Pzp,
Zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
2024-10-15
12:07:50
|
Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
publikuje
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-10-15
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
odpowiednio
dla
danej
części: część nr 1: 104 550,00 zł brutto / część nr 2: 43 050,00 zł brutto / część nr 3: 32 202,40 zł brutto / część nr 4: 43 050,00 zł brutto / część nr 5: 98 400,00 zł brutto |
2024-10-09
14:53:45
|
Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Szanowni
Państwo. Zamawiający informuje , że umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej również w dniu 10.10.2024 r. , w godz. 7:00-12:00 w obiektach: 1) CWK- osoba do kontaktu-Michał Durkalec tel. Specjalista ds. technicznych📞537 977 138 ; 2) DTK- osoba do kontaktu Maciej Kosut Kierownik Działu Transportu Komunalnego📞 501 485 568 oraz w godz. 7:00-8:00 w obiektach 3) DPT - osoba do kontaktu-Ryszard Berezowski tel. 77 441 81 44 lub tel. +48 501 485 208 |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?