Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/VI/2024 Dostawa krzeseł, foteli biurowych oraz sof.

Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2024 14:33:00
Składania : 17-10-2024 10:30:00
Otwarcia : 17-10-2024 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono Ogłoszenie nr 592717-2024 z dnia 02.10.2024 r. , SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 300.95 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
2. SWZ.pdf pdf 583.71 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
3. załączniki 1 2 8 9 10.docx docx 47.5 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
4. załącznik 3 formularz JEDZ.zip zip 109.37 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
5. załącznik 4 Formularz cenowy.xlsx xlsx 15.71 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
6. załącznik 5 Opis przedmiotu zamówienia - Krzesła, fotele i sofa.doc doc 438.5 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
7. załącznik nr 7 projekt umowy i załączniki.zip zip 100.73 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
8. załącznik 6 Ogólne wymagania w zakresie mebli tap..doc doc 93 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
9. Załącznik nr 11 Instrukcja do JEDZ.pdf pdf 1157 2024-10-02 14:33:00 Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 308.75 2024-10-03 13:42:39 Publiczna wiadomość
zmiana terminu.pdf pdf 974.97 2024-10-03 13:52:15 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia treści SWZ 11 VI 2024.pdf pdf 1459.7 2024-10-14 11:55:39 Publiczna wiadomość
ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 11 VI 2024.doc doc 41 2024-10-17 13:52:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-17 13:52 Jarosław Głowienka Informacja z otwarcia ofert

ZBIORCZE ZESTAWIENIE [...].doc

2024-10-17 10:30 Komunikat Zamawiającego 600.000,00 zł brutto
2024-10-14 11:55 Iwona Kierzkowska 12. Wyjaśnienia treści SWZ, zmiana treści SWZ

wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-10-03 13:52 Jarosław Głowienka 11. zmiana SWZ

zmiana terminu.pdf

2024-10-03 13:42 Jarosław Głowienka 10. zmiana ogłoszenia

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446