- Strona główna
- Postępowanie ID 989500
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
4WOG-7600.2712.25.2024 Wymiana odcinka sieci wodociągowej przy bud nr 10-12 kompleksu wojskowego Tarnowskie Góry - Lasowice
Wystawiający
-
UżytkownikBorys Rawluk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-30 12:11:00
-
Składania2024-10-07 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-07 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
4 WOG z siedzibą w Gliwicach, ul. Gen. Andersa 47, 44-121
Gliwice, zwraca
się
z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia o wartości mniejszej
niż 130 000 zł, którego przedmiotem jest: Wymiana odcinka sieci wodociągowej przy bud. nr 10-12 kompleksu
wojskowego Tarnowskie Góry – Lasowice (poza PZP 4 WOG na 2024 r.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr 2 – przedmiar robót.
Wymagany termin realizacji
zamówienia:
od
dnia podpisania umowy do dnia 18 października 2024 r.
WYKONAWCÓW ZAINTERESOWANYCH
REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA PROSIMY O ZŁOŻENIE OFERTY
1. Miejsce i termin złożenia oferty:
TERMIN: 7.10.2024 r. do godz. 8:00.
Ofertę
należy złożyć przez system platforma
zakupowa: https://platformazakupowa.pl/
2.
Kryteria oceny ofert: najmniejsza sumaryczna końcowa wartość brutto usługi
– 100%.
(każde kryteriów musi posiadać wagę
procentową – łącznie 100%)
3. Zamawiający dopuszcza/nie
dopuszcza* składania ofert częściowych.
4. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
-
Formularz
ofertowy, zgodny z załącznikiem nr 4,
- Kosztorys ofertowy, zgodny z załącznikiem nr 2 – przedmiarem robót.
5.
Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższej
ceny za wykonaną usługę.
6.
Opis
sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
W cenę
oferty należy wliczyć:
-
wartość usługi/ dostawy/ roboty budowlanej* określonej w oparciu o
przedmiot zamówienia,
-
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
-
wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Cena
podana przez wykonawcę za usługę / dostawę / robotę budowlaną* jest
obowiązująca przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji
w okresie jej trwania.
Końcowa
wartość zamówieni określona zostanie na podstawie przedstawionego kosztorysu
powykonawczego opracowanego na podstawie kosztorysu ofertowego, oraz obmiaru
powykonawczego robót zatwierdzonego przez kierownika SOI.
7.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Wykonawca może wprowadzić
zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej
składania. Powiadomienie o zmianie lub wycofanie oferty należy złożyć w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
8. Pytania
do treści zapytania ofertowego można kierować za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
w przypadku uznania zasadności zadanego pytania zamawiający udzieli wyjaśnień
poprzez platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl
Możliwe
jest przeprowadzenie wizji w terenie, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu
terminu. Osobą przewidziana do kontaktu jest Borys Rawluk
tel. 261 147 453.
9.
Informacja
dotycząca wyboru oferty.
Zamawiający
po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty:
¾ zamieści
informację na stronie internetowej:
¾ prześle
informacje e-mailem,
¾ przekaże
informację telefonicznie,
¾ przekaże
informację w innej formie.
(niepotrzebne skreślić lub wpisać inną formę oferty)
Załączniki: 4 na 30 str.
1. Opis
przedmiotu zamówienia na 3 str.
2.
Przedmiar na 3 str.
3.
Projektowane postanowienia umowy na 22 str.
4. Formularz
ofertowy na 2 str.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 147 453,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?