Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2024 08:14:00 |
Składania : | 03-10-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Podział nieruchomości składającej się z działek: 3214/176, obręb: Radlin, mapa 3 i 1856/61, obręb: Radlin, mapa 3 – Radlin, ul. Głożyńska. Podział ma na celu wydzielenie działki drogowej o szerokości 5 m wzdłuż północno-zachodniej granicy, łączącej działkę 3137/176 z działką 1857/61.
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 tygodni od dnia zawarcia umowy
2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy;
3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
4) Kryterium Cena 100%;
5) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
w zakresach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Świadectwo nadania uprawnień (kopia).
b) Do postępowania nie zostaną dopuszczone podmioty, z którymi Zleceniodawca w ostatnich 5 latach rozwiązał umowę z powodów leżących po stronie Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590221
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty