- Strona główna
- Postępowanie ID 987573
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ON.2710.18.2024 Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzanych przez Gminę Rawicz – dostawa wraz z montażem małej architektury na place zabaw w Przedszkolu nr 3 i Przedszkolu nr 5 w Rawiczu. Nr sprawy ON.2710.18.2024
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-24 13:28:00
-
Składania2024-11-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-15 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) Część 1
- Wyposażenie placu zabaw w urządzenie wielofunkcyjne
– dwie wieże z mostem i zjeżdżalnia w Przedszkolu nr 3 im. Krasnala Hałabały w
Rawiczu;
2) Część 2 - Wyposażenie
placu zabaw w urządzenia zabawowe w Przedszkolu nr 5 „Pod Grzybkiem” w Rawiczu;
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027; Priorytet 5: Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR); Działanie 5.1 Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej.
W załącznikach do postępowania zamieszczono
dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja
składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzanych przez Gminę Rawicz – dostawa wraz z montażem małej architektury na place zabaw w Przedszkolu nr 3 i Przedszkolu nr 5 w Rawiczu nr ON.2710.18.2024 prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego
operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-15
11:35:17
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
niżej
załączoną
informację
z
dnia
15.11.2024
roku
Załączniki |
2024-11-15
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: - dla części 1: 25 199,90 zł brutto. - dla części 2: 153 700,00 zł brutto. |
2024-11-12
16:46:55
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający,
w
załączeniu,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
treść
zapytań
wraz
z
udzielonymi
odpowiedziami
-
wyjaśnianie
nr
2
do
SWZ
oraz
aktualnym
ogłoszeniem
stanowiącym
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
nr
2024/BZP
001589250/01/01
z
dnia
12.11.2024
roku.
Załączniki |
2024-11-06
11:18:38
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający,
w
załączeniu,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
treść
zapytania
wraz
z
udzieloną
odpowiedzią
-
wyjaśnianie
nr
1
do
SWZ
z
dnia
06.11.2024
roku.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?