- Strona główna
- Postępowanie ID 987331
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
17/DIT/RB/ZO/2024 Wykonanie instalacji i podłączenie oświetlenia parkowego z istniejącego oświetlenia sztuk 4 przy ul. Grodzkiej 1-1 A w Słupsku
Wystawiający
-
UżytkownikAnita Bogdańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-25 14:35:00
-
Składania2024-10-01 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-01 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert .
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie intalacji i podłączenie oświetlenia parkowego z istniejącego systemu oświetlenia parkowego z istniejącego systemu oświetlenia sztuk 4 przy ul. Grodzkiej 1-1A .
2. Zakres prac obejmuje wykonanie oświetlenia parkowego na stalowych słupach bezszwowych z wykorzystaniem oprawy LED
3. System oświetlenia powinien spełniać założenia norm oświetleniowych dla dobranych klas oświetleniowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym ENEC.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem technicznym (załącznik nr 3), przedmiarem robót (załącznik nr 2) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000, 00 zł przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zapewni w pełni wykwalifikowany personel do wykonania przedmiotu zamówienia.
Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556-576 4 w związku z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osobę wykonującą czynności na stanowisku elektromonter w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiający
odrzuci ofertę jeśli:
-oferta stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu, a Wykonawca nie
złożył
odpowiednich wyjaśnień lub wyjaśnienia potwierdzają
- oferta została złożona po upływie terminu składania ofert
- oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785 881 070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-01
10:40:02
|
Anita Bogdańska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia zapytanie ofertowe z powodu braku ofert. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?