Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2024 16:50:00 |
Składania : | 30-09-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
PZP.271.46.MZOPO.2024 Specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające zarządzanie operacyjne postępem rzeczowym, finansowym, czasowym projektu edukacyjnego w modelu SaaS (“Software-as-a-Service”), wraz z zarządzaniem i rozliczeniem projektu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające zarządzanie operacyjne postępem rzeczowym, finansowym, czasowym projektu edukacyjnego w modelu SaaS (“Software-as-a-Service”), wraz z zarządzaniem i rozliczeniem projektu w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 - 2027, nr projektu FESL.06.02-IZ.01-02E5/23-003 pt. „Radlin-miasto talentów”.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia obejmują :
1. OPROGRAMOWANIE W MODELU SAAS
Rekrutacja uczestników na formularzach online.
Automatyczne
tworzenie arkusza monitoringu uczestników kompatybilnego
z
systemem na podstawie danych z elektronicznej rekrutacji.
Automatyczne generowanie plików i sprawozdań z zakresu monitoringu uczestników projektu.
Aktualny budżet możliwy do wyfiltrowania w kontekście wydatkowanych środków w wybranym przedziale czasowym.
Filtrowanie
wszystkich wydatków kwalifikowalnych niezbędnych do wniosku
o
płatność, również w wybranych przedziale czasowym.
Automatyczne zliczanie kosztów kwalifikowalnych w postaci wynagrodzeń osób prowadzących zajęcia w aplikacji i kosztów użytkowania sal w ramach postępu finansowego.
Aktualny
podgląd wydatkowania środków oraz środków pozostałych
do
wydatkowania na dany moment, w podziale na zadania i kategorie
kosztów.
Automatyczne
zliczanie poziomu osiągnięcia wskaźników założonych
w
projekcie(produktu i rezultatu) od pierwszego dnia korzystania z
aplikacji.
Generowanie
kluczowych dokumentów związanych z realizacją projektu
(w
tym : regulaminów, formularzy, dzienników zajęć, list obecności,
raportów
z realizacji, sprawozdań z wykorzystania sprzętu
tik).
Bieżący monitoring czasu pracy personelu.
Generowanie dokumentacji postępu merytorycznego do wniosku o płatność (ewidencje godzin zrealizowanych, oświadczenia o wysokości wniesionego wkładu itp.)
Automatyczne generowanie harmonogramów form wsparcia wraz z alertem o każdej zmianie naniesionej przez osobę prowadzącą zajęcia.
Generowanie dokumentów będących podstawą naliczania wynagrodzeń.
Indywidualny
dostęp do aplikacji przez stronę www z poziomu nauczyciela,
koordynatora szkolnego, koordynatora projektu oraz księgowość
wraz z uprawnieniami odpowiednimi dla poszczególnych ról.
Realizacja
usługi wdrożenia (onboardingu), w tym przeszkolenia pracowników
realizujących projekt po stronie Zamawiającego z obsługi systemu
jak i pracowników 5 szkół - realizatorów projektu.
2. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
Monitoring postępu rzeczowo finansowego Projektu i nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie oraz wnioskiem o dofinansowanie realizacji Projektu, w szczególności z harmonogramem i budżetem Projektu ;
Koordynacja, monitoring i bieżące rozliczanie prac personelu projektowego w kontekście rozliczenia projektu (zliczanie godzin zajęć lekcyjnych, warsztatów rodzicielskich, doskonalenia zawodowego nauczycieli);
Rozliczenie rzeczowe i finansowe całego Projektu zgodnie z faktycznym stanem realizacji Projektu;
Przygotowanie koniecznych zmian w harmonogramie o płatność, budżecie i treści wniosku;
Generowanie dokumentacji postępu merytorycznego do wniosku o płatność - ewidencje godzin zrealizowanych, oświadczenia o wysokości wniesionego wkładu itp.;
Całościowy nadzór nad wdrożeniem poszczególnych zadań w ramach projektu;
Przygotowanie wzoru Polityki Bezpieczeństwa w tym upoważnień i rejestrów w zakresie ochrony danych osobowych uczestników projektu (uczniów, nauczycieli, rodziców);
Weryfikacja wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej;
Korespondencja z IP (przygotowanie pism, wniosków, wyjaśnień), bieżący
kontakt z opiekunem projektu;
Opracowanie i przygotowanie ewentualnych zmian do projektu, korekty
wniosku o dofinansowanie, aktualizacja harmonogramu płatności;
Generowanie z aplikacji dokumentów związanych z projektem w okresie trwałości projektu bez dodatkowego wynagrodzenia;
Weryfikacja kwalifikowalności wydatków w zakresie zgodności z wytycznymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027;
Zapewnienie
zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych,
z
wytycznymi oraz innymi dokumentami obowiązującymi w ramach
Funduszy Europejskich ;
Przygotowanie wzorów dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu pod kątem zarządzania projektem;
Ponoszenie
finansowej odpowiedzialności (w zakresie własnych zadań)
za
wystąpienie nieprawidłowości (do ustalenia na etapie umowy przez
radcę)
Bieżący monitoring stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatu (miesięczne rozliczenie) (z aplikacji)
Generowanie z aplikacji dokumentacji do zakończenia projektu, w tym rozliczenie projektu po jego zakończeniu.
3. REKRUTACJA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Przygotowanie wzoru regulaminu rekrutacji zgodnie z założeniami wniosku aplikacyjnego;
Przygotowanie wzorów pełnej dokumentacji uczestników m.in. formularzy zgłoszeniowych do projektu, dzienników zajęć, raportów z realizacji, sprawozdań;
Weryfikacja ilościowa uczestników ;
Wprowadzenie i monitoring uczestników w ramach ewidencji w systemie: CST2021 dla 5 szkół podstawowych ( nauczycieli i uczniów).
Monitoring uczestników projektu
Bieżące uzupełnianie bazy personelu/ uczniów
4. INFORMACJA I PROMOCJA
Przygotowanie wzoru informacji promocyjnych
Przygotowanie wzoru plakatów i naklejek informacyjnych,
5. KONTROLA PROJEKTU
Przygotowanie
dokumentacji (z wyłączeniem dokumentacji merytorycznej) projektu
na potrzeby kontroli – audyt przed kontrolny i pokontrolny;
Przygotowanie dokumentów (z wyłączeniem dokumentów merytorycznych), wyjaśnień, uzupełnień, oświadczeń, zgodnie z wymogami zespołu kontrolującego;
Wsparcie
w kontrolach projektu, w tym po zakończeniu realizacji projektu
bez
dodatkowego wynagrodzenia;
Rozliczanie comiesięczne na koniec miesiąca na podstawie wystawionych faktur lub rachunków.
|
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty