Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: S.270.2.3.24 Dostawa płyt drogowych typu MON w ilości 160 sztuk oraz płyt drogowych typu jomb w ilości 140 sztuk

Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2024 14:28:00
Składania : 26-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-09-2024 09:15:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Zn. spr.: S.270.2.3.24

Zapytanie ofertowe

Zamawiający:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dobrzejewice

zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:

„Dostawa wraz z rozładunkiem płyt drogowych typu MON w ilości 160 sztuk oraz płyt drogowych typu  jomb w ilości 140 sztuk.”:

1)      Tryb zamówienia

Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tys. zł                          z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu nr 8/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Dobrzejewice z dnia 27 sierpnia 2021 roku zasad zamawiania dostaw, usług i robót budowlanych przez Nadleśnictwo Dobrzejewice o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości w złotych kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

 

2)      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z rozładunkiem płyt drogowych typu MON w ilości 160 sztuk oraz płyt drogowych typu jomb w ilości 140 sztuk.

 

a)       Specyfikacja techniczna płyt drogowych:

i)        Płyty drogowe fabrycznie nowe o wymiarach 300x150x15 cm wytworzone z betonu towarowego C25/30. Płyty zbrojone są podwójną siatką (góra i dół), zbrojenie główne min Ø 8, zbrojenie rozdzielcze min Ø 4,  siatka 25x25 cm, siatka zbrojenia zagęszczona przy krawędziach.

ii)       Płyty drogowe o wymiarach 100x75x12,5 cm wytworzone z betonu towarowego C25/30. Płyty zbrojone minimum pojedynczo, zbrojenie główne min Ø 4.

iii)     Dostarczone płyty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

b)      Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy płyt drogowych samochodem ciężarowym wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy umożliwiający rozładunek płyt drogowych.

c)       Wykonawca przed wykonaniem każdorazowej dostawy zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie właściwego leśniczego na numery wskazane w pkt 2 lit f poniżej niniejszego zapytania ofertowego celem zapowiedzenia terminu dostawy i wskazania dokładnej lokalizacji dostawy.

d)      Termin realizacji zamówienia: 30 dni o dnia zawarcia umowy.

e)       Gwarancja jakości: zgodnie z zapisami wzoru Umowy.

f)        Miejsce dostawy i rozładunku:

i)         Nadleśnictwo Dobrzejewice, adres: Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice – 20 płyt drogowych typu MON, 32 płyty drogowych typu jomb,

ii)        Leśnictwo Wylewy, adres: Wylewy 1, 87-640 Czernikowo, Tomasz Szymaniak Leśniczy tel. 606 646 008 -  67 sztuk płyt drogowych typu MON , 54 płyt drogowych typu jomb, - odległość od siedziby Nadleśnictwa 20 km

iii)      Leśnictwo Komorowo, adres: Komorowo 23, 87-600 Lipno, Krzysztof Stępczyński Leśniczy tel. 606-646-014, - 73 sztuk płyt drogowych typu MON, 54 płyt drogowych typu jomb, - odległość od siedziby Nadleśnictwa 41 km”

g)       Miejsce i sposób uzyskania informacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

(1)    Nadleśnictwo Dobrzejewice,

Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00,

(2)    Osoby upoważniona do kontaktów:

Paweł Jeschke, od pn. do pt. w godz. 7:15-15:15

Tel. 56 674 25 16, e-mail: pawel.jeschke@torun.lasy.gov.pl

h)      Kryteria wyboru ofert:

(1)    Cena -100%

 

(2)    Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia, określonej przez Wykonawcę w ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100.

 

(3)    Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty:

 

(4)    najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
----------------------------------------------------------- 100 % x 100 punktów

(5)    cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

 

(6)    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która spełni wszystkie postawione w zapytaniu ofertowym warunki oraz uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający na potrzeby oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

(7)    Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką sam cenę, Zamawiający podejmie negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli oferty równorzędne, w celu uzyskania korzystniejszej ceny zamówienia.

(8)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzania negocjacji cenowych w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty w znacznym stopniu będzie odstępować od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

i)        Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

i)        nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,

ii)       cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która przeznaczona została na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty po konsultacji z Kierownikiem Zamawiającego,

iii)     zawarcie umowy na warunkach określonych w najkorzystniejszej ze złożonych ofert nie leży w interesie Zamawiającego,

iv)     innych powodów leżących po stronie Zamawiającego bez podania przyczyny.

j)        Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.

k)       W postepowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji                          na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507).

 

 

3)      Termin związania ofertą: 7 dni od daty upływu terminu składania ofert.

4)      Sposób płatności:

a)       Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

b)      Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

5)      Opis sposobu przygotowywania ofert:

a)       Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

b)      Oferta powinna być sporządzona na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

c)       Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) – o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji                          na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507).

d)       Do oferty należy załączyć (o ile dotyczy):

- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się
o wspólne udzielenie zamówienia,

- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej                                     za zgodność z oryginałem przez notariusza),

 

e)      Wykonawca może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.

f)        Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice)

g)       Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.

h)      Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

i)        Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta

j)        Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

 

6)      Miejsce i termin składania ofert:

a)       Ofertę należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice) do dnia 26.09.2024 r., godziny 9:00.

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7)      Otwarcie ofert:

a)       Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2021 r., o godz. 9:15 za pośrednictwem platformy zakupowej, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice)

b)      Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną odrzucone.

8)      Ochrona Danych Osobowych:

a)       Zamawiający informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).


 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania.doc doc 38 2024-09-18 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_płyty drogowe_formularz_ofertowy.docx docx 1494.63 2024-09-18 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego_płyty drogowe_rev2.docx docx 1504.76 2024-09-18 14:28:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe- dostawa płyt drogowych.pdf pdf 278.43 2024-09-18 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_płyty drogowe_formularz_ofertowy.docx docx 1494.63 2024-09-18 14:28:00 Kryterium
Protokół z otwarcia ofert-2.pdf pdf 304.31 2024-09-26 11:20:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 11:20 Paweł Jeschke W załączeniu Protokół z otwarcia ofert.

Protokół z otwarcia [...].pdf

2024-09-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zadania: 115 000,00 zł netto / 141 450,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do za [...].docx

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 317