- Strona główna
- Postępowanie ID 983920
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
S.270.2.3.24 Dostawa płyt drogowych typu MON w ilości 160 sztuk oraz płyt drogowych typu jomb w ilości 140 sztuk
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Jeschke
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-18 14:28:00
-
Składania2024-09-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-26 09:15:00
-
TrybZapytanie o cenę
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.
Zn. spr.: S.270.2.3.24
Zapytanie
ofertowe Zamawiający: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Dobrzejewice zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.: „Dostawa wraz z rozładunkiem płyt drogowych typu MON w ilości 160
sztuk oraz płyt drogowych typu jomb w
ilości 140 sztuk.”: 1)
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
poniżej 130 tys. zł
z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu nr 8/2021 Nadleśniczego
Nadleśnictwa Dobrzejewice z dnia 27 sierpnia 2021 roku zasad zamawiania dostaw,
usług i robót budowlanych przez Nadleśnictwo Dobrzejewice o wartości
szacunkowej nieprzekraczającej równowartości w złotych kwoty określonej w art.
2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. 2)
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest Dostawa wraz z rozładunkiem płyt drogowych typu MON w ilości
160 sztuk oraz płyt drogowych typu jomb w ilości 140 sztuk. a) Specyfikacja
techniczna płyt drogowych: i)
Płyty drogowe fabrycznie nowe o wymiarach
300x150x15 cm wytworzone z betonu towarowego C25/30. Płyty zbrojone są podwójną
siatką (góra i dół), zbrojenie główne min Ø 8, zbrojenie rozdzielcze min Ø 4, siatka 25x25 cm, siatka zbrojenia zagęszczona
przy krawędziach. ii)
Płyty drogowe o wymiarach 100x75x12,5 cm
wytworzone z betonu towarowego C25/30. Płyty zbrojone minimum pojedynczo, zbrojenie główne min Ø 4. iii)
Dostarczone płyty muszą być wykonane zgodnie z
obowiązującymi normami i przepisami. b) Wykonawca
zobowiązany jest realizować dostawy płyt drogowych samochodem ciężarowym
wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy umożliwiający rozładunek płyt
drogowych. c) Wykonawca
przed wykonaniem każdorazowej dostawy zobowiązany jest do poinformowania
telefonicznie właściwego leśniczego na numery wskazane w pkt 2 lit f poniżej
niniejszego zapytania ofertowego celem zapowiedzenia terminu dostawy i
wskazania dokładnej lokalizacji dostawy. d) Termin realizacji
zamówienia: 30 dni o dnia zawarcia umowy. e) Gwarancja jakości: zgodnie z zapisami wzoru
Umowy. f)
Miejsce dostawy i rozładunku: i)
Nadleśnictwo Dobrzejewice, adres: Zawały 101,
87-123 Dobrzejewice – 20 płyt drogowych typu MON, 32 płyty drogowych typu jomb,
ii)
Leśnictwo Wylewy, adres: Wylewy 1, 87-640
Czernikowo, Tomasz Szymaniak Leśniczy tel. 606 646 008 - 67 sztuk płyt drogowych typu MON , 54 płyt
drogowych typu jomb, - odległość od siedziby Nadleśnictwa 20 km iii)
Leśnictwo Komorowo, adres: Komorowo 23, 87-600
Lipno, Krzysztof Stępczyński Leśniczy tel. 606-646-014, - 73 sztuk płyt
drogowych typu MON, 54 płyt drogowych typu jomb, - odległość od siedziby
Nadleśnictwa 41 km” g) Miejsce i
sposób uzyskania informacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia: (1)
Nadleśnictwo Dobrzejewice, Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00, (2)
Osoby upoważniona do kontaktów: Paweł Jeschke, od pn. do pt. w godz. 7:15-15:15 Tel. 56 674 25 16, e-mail: pawel.jeschke@torun.lasy.gov.pl h) Kryteria
wyboru ofert: (1)
Cena -100% (2)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na
podstawie ceny brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia, określonej przez
Wykonawcę w ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów -
100. (3)
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według
wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w
kryterium cena oferty: (4)
najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) (5)
cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) (6)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta
Wykonawcy, która spełni wszystkie postawione w zapytaniu ofertowym warunki oraz
uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający na potrzeby oceny oferty, której
wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny
należny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z
tymi przepisami. (7)
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej
oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką sam cenę,
Zamawiający podejmie negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli oferty
równorzędne, w celu uzyskania korzystniejszej ceny zamówienia. (8)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
odstąpienia od przeprowadzania negocjacji cenowych w przypadku, gdy cena
najkorzystniejszej oferty w znacznym stopniu będzie odstępować od kwoty, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. i)
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: i)
nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, ii)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa
kwotę, która przeznaczona została na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający
nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty po
konsultacji z Kierownikiem Zamawiającego, iii)
zawarcie umowy na warunkach określonych w
najkorzystniejszej ze złożonych ofert nie leży w interesie Zamawiającego, iv)
innych powodów leżących po stronie
Zamawiającego bez podania przyczyny. j)
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z
udzieleniem zamówienia. k) W
postepowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024
r., poz. 507). 3)
Termin związania ofertą: 7 dni od
daty upływu terminu składania ofert. 4)
Sposób płatności: a) Przelewem
na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. b) Za datę
zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5)
Opis sposobu przygotowywania ofert: a) Oferta
powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej oraz
podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. b) Oferta
powinna być sporządzona na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego c) Wraz z
ofertą wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw
wykluczenia z postępowania (załącznik nr
3 do zapytania ofertowego) – o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się
podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024
r., poz. 507). d) Do oferty należy załączyć (o ile dotyczy): - pełnomocnictwo w przypadku składania
oferty przez Wykonawców
ubiegających się - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa
pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza), e) Wykonawca
może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym
zapytaniu. f)
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem
platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice) g) Dokumenty
sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną. h) Wykonawca
może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty
w formie pisemnej przed terminem składania ofert. i)
Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed
upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta j)
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu
składania ofert wycofać się z postępowania. 6)
Miejsce i termin składania ofert: a) Ofertę
należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania) poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice)
do dnia 26.09.2024 r., godziny 9:00. Wykonawcy
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7)
Otwarcie ofert: a) Otwarcie
ofert nastąpi dnia 26.09.2021 r., o godz. 9:15 za pośrednictwem platformy
zakupowej, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na
platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice) b) Oferty
otrzymane po terminie składania ofert zostaną odrzucone. 8)
Ochrona Danych Osobowych: a) Zamawiający
informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem
najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach
związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z
ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1781).
----------------------------------------------------------- 100 % x 100 punktów
o wspólne udzielenie zamówienia,
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-26
11:20:43
|
Paweł Jeschke |
W
załączeniu
Protokół
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-09-26
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zadania: 115 000,00 zł netto / 141 450,00 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?