Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 63/zpp/2024 usługa dostawy i montażu rolet okiennych

Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2024 12:47:00
Składania : 01-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-10-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Działając na podstawie Zarządzenia nr 47/21 z dnia 5 maja 2021r. Rektora-Komendanta Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości w sprawie udzielania w Szkole Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości1) zamówień, do których nie stosuje się ustawy – Prawo Zamówień Publicznych zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu rolet okiennych.

 

Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości,
ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, NIP:5213842228, Regon:381510697, która będzie też płatnikiem.

Termin płatności określony został w umowie (wzór umowy stanowi załącznik).

Termin realizacji - 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: kampus mundurowy AWS, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Zakres zamówienia został wskazany przez zamawiającego
w opisie przedmiotu zamówienia. Kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto za całość zamówienia zaoferowana przez wykonawców. Warunki realizacji zamówienia, terminy płatności oraz inne istotne postanowienia zawiera wzór umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej celem ułatwienia sporządzenia oferty cenowej po wcześniejszym umówieniu.

 

Zapraszamy do kontaktu i złożenia ofert przez formularz elektroniczny (platformazakupowa.pl) w terminie do dnia 01.10.2024 r. do godz. 10:00.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·                     tel. 22 101 02 02

·                     e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

1) Od dnia 1 września 2023 roku zmiana nazwy uczelni na Akademia Wymiaru Sprawiedliwości zgodnie z ustawą o zmianie nazwy uczelni służb państwowych nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości i o zmianie ustawy o Służbie Więziennej oraz innych ustaw (Dz.U. z 2023r. poz.1053)

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.pdf pdf 310.69 2024-09-18 12:47:00 Postępowanie
Zał. nr 1_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 147.54 2024-09-18 12:47:00 Postępowanie
Zał. nr 2_formularz ofertowy.xlsx xlsx 14.41 2024-09-18 12:47:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert rolety.pdf pdf 295.1 2024-09-18 12:47:00 Postępowanie
Oświadczenie.pdf pdf 132.01 2024-09-18 12:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa i montaż rolet okiennych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - oświadczam, że podlegam / nie podlegam* wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024, poz. 507) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 225