- Strona główna
- Postępowanie ID 982098
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNM.25.2024.AS Wykonanie kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-18 10:46:00
-
Składania2024-10-02 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-02 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo, w związku z postępowaniem nr ZNM.25.2024.AS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Wykonanie kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia”. I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji • 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, przy ul. Fabrycznej 10 i ul. Wagonowej 38a. Wykaz budynków stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, • dokumentacja – protokoły (w I,II,III etapie oddzielnie dla każdego budynku ) z wykonania poszczególnych etapów: wersja elektroniczna do weryfikacji/akceptacji, a następnie wersja papierowa W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający oczekuje wykonania kontroli okresowych budynków, w zakresie: • branży budowlanej – stan techniczny m.in. dach - konstrukcja i pokrycie, elewacja, elementy wewnętrzne-konstrukcja, ściany, podesty, posadzki, klatki schodowe, poddasze, piwnice etc.; • branży sanitarnej – stan techniczny m.in. instalacji wodnych, kanalizacji, inst. centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznych, węzłów cieplnych oraz urządzeń służących ochronie środowiska; • instalacji gazowych - badanie szczelności instalacji, przewodów- oraz urządzeń odbiorczych, m.in. liczniki, zawory itp. 2. Oferta powinna uwzględniać: a) trzy etapy realizacji zamówienia: • I – kontrola budynków o pow.≥2000 m2: A1, A2 , A3, B1, B2, C1, C5, C6, C7, D1, D1a, D2 oraz instalacji gazowej w budynkach: B1, B2, C1 – termin realizacji do 31.05.2025 r., • II – kontrola budynków o pow.≥2000 m2: A1, A2, A3, B1, B2,C1,C5, C6, C7, D1, D1a, D2, oraz instalacji gazowej w budynkach: B1, B2, C1– termin realizacji do 30.11.2025 r., • III – kontrola budynków o pow. <2000 m2 : A4, A6, A7, A12, A13, B3, B4, C2, C3, C9, C10, C11, C11a, C12, C13, C14, C15, D4, D5, D6, D8, D9, D10, D11, D11a, D12, D13, D15, D16, D17, D18, D19, budynek GPZ oraz instalacji gazowej w budynkach: C11, C14, D5, D16 – termin realizacji do 31.12.2025 r., b) czas wykonania kontroli od momentu zlecenia usługi (podpisania umowy), c) zapewnienie wykonania okresowych kontroli przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje wymagane Prawem Budowlanym oraz aktami wykonawczymi,. d) wyspecyfikowanie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdego z budynków (zgodnie z załącznikiem nr 1). 3. UWAGA: Zamawiający umożliwi odbycie wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonywana usługa kontroli okresowych, po wcześniejszym - telefonicznym lub mailowym - umówieniu się. Podczas przeprowadzania wizji obowiązuje odzież ochronna (okulary, kask, kamizelka odblaskowa oraz specjalistyczne buty ochronne).
4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest: a. zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonujący kontrole ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność przygotowania, przeprowadzenia i oceny wyników kontroli, jak również odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa podczas wykonania prac, w tym bezpieczeństwa osób postronnych, b. zapewnić gwarancję niezmienności cen jednostkowych, podanych w ofercie, przez okres obowiązywania umowy na wykonanie kontroli okresowych, c. udzielić gwarancji na wykonane usługi na okres 12 miesięcy od momentu realizacji umowy, d. posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zleceniem (w razie konieczności do udostępnienia Zamawiającemu), e. przygotować protokoły z wykonanej kontroli (oddzielnie dla każdego budynku), f. dołączyć do protokołów odpowiednie uprawnienia osób wykonujących kontrole, g. w przypadku stwierdzenia usterek, wykonać dokumentację fotograficzną z zaznaczeniem miejsc uszkodzeń oraz wpisać do protokołu informacje umożliwiające lokalizację uszkodzenia oraz określić pilność/ważność jego naprawy/usunięcia, h. dostarczyć Zamawiającemu protokoły z wykonanych kontroli (w wersji papierowej) do 14 dni kalendarzowych po ich wykonaniu, i. dokonać zgłoszenia do PINB o przeprowadzonej kontroli, w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, oraz przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenia złożenia zgłoszenia, j. przed podpisaniem umowy o realizację kontroli, dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowy wykonywania kontroli.
6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot Zamówienia należy wykonać w oparciu o: a) dokumentację dostępną u Zamawiającego, b) Załącznik nr 1 – wykaz budynków c) dokonaną wizję lokalną, d) wytyczne i wskazania Zamawiającego. e) obowiązujące przepisy i normy, f) Ogólne Warunki Udzielenia Zamówienia Dozamel Sp. z o.o. 7. Termin realizacji usługi: • etap I – kontrola budynków o pow.≥2000 m2 - do 31.05.2025 r. • etap II – kontrola budynków o pow.≥2000 m2 - do 30.11.2025 r. • etap III - – kontrola budynków o pow. <2000 m2 - do 31.12.2025 r. 8. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
UWAGA!!! Zamawiający informuje, iż oprócz podania ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, konieczne jest załączenie wypełnionego Załącznika nr 1 - wykaz budynków. II. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW) 1. Warunki udziału w postępowaniu 1. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na co najmniej 8 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Kryteria wyboru oferty: spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała najkorzystniejszą cenę. 2. Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w Trybie ofertowym, zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przejścia z Trybu ofertowego do trybu Negocjacji po otwarciu ofert, przy czym negocjacje prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu. 2. Negocjacje będą traktowane jako oddzielne postępowanie i prowadzone będą pod tym samym numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą negocjacji będą złożone oferty, przy czym Wykonawca w negocjacjach nie może zaproponować wyższej ceny za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą złożył w postępowaniu ofertowym. 3. W trakcie negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty dla niego najkorzystniejszej. 3. Unieważnienie postępowania 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w jednym z poniższych przypadków: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia. 2. Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 3. O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali. 4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty 1. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty. 2. O zamknięciu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali. 5. Odrzucenie oferty 1. Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli: a) treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty, b) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub cena oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona, d) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał, e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę którego oferta została odrzucona, podając uzasadnienie podjętej decyzji. 6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie jawne. Załączniki do Zaproszenia: a) formularz Zamówienia ZNM.25.2024.AS, b) załącznik nr 1 – wykaz budynków c) OW d) RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-01
09:53:28
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
5
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.25.2024.AS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNM.25.2024.AS, prowadzonym w sprawie wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dotyczące formularza cenowego zawartego w wykazie budynków. Czy należy wypełnić podać ceny tylko w polach zaznaczonych na żółto, czy również w pustych polach białych. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż należy wypełnić zarówno pola białe jak i te zaznaczone na żółto. Pola zaznaczone na żółto, oznaczają, iż na danym budynku obowiązuje kontrola okresowa 5-cio letnia. |
2024-09-26
13:24:56
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
4
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.25.2024.AS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNM.25.2024.AS, prowadzonym w sprawie wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 Czy kontrole dachów muszą być wykonane w sposób tradycyjny? (Obchód osoby ze sprzętem BHP- szelki bezpieczeństwa). W przypadku dachów kontrolujemy obiekty przy pomocy drona - posiadamy oczywiście odpowiednie kwalifikacje i pozwolenia. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż dopuszcza kontrolę wykonywane za pomocą drona, jednakże Zamawiający zwraca uwagę, iż takowa kontrola musi być wykonana w sposób dokładny, z bardzo wyraźnymi zdjęciami oraz z uwzględnieniem drabin zewnętrznych, jak również innych konstrukcji( np. pod instalacjami wentylacyjnymi czy kominami). |
2024-09-25
13:50:46
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
3
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.25.2024.AS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNM.25.2024.AS, prowadzonym w sprawie wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 Proszę o potwierdzenie, że kontrola instalacji sanitarnych powinna zostać wykonana przez osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych do kierowania lub projektowania. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż kontrola instalacji sanitarnych, powinna zostać wykonana przez osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych do kierowania lub projektowania. PYTANIE 2 Proszę o informację, czy poruszanie się po dachach obiektów wymaga posiadania sprzętu BHP. Proszę o informację czy wymagane są szelki bezpieczeństwa? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż poruszanie się po dachach obiektów wymaga posiadania sprzętu BHP (w tym szelek bezpieczeństwa). PYTANIE 3 Proszę o informację w jakich dniach i godzinach można wykonywać kontrole okresowe? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż kontrole budynków mogą być wykonywane w dni robocze w godzinnych od 7:00 do 15:00, ewentualnie kontrole dachów mogą być wykonywane do godziny 18:00. PYTANIE 4 Proszę o informację, czy protokoły pokontrolne należy przekazać wyłączenie w wersji papierowej czy należy dołączyć również wersję elektroniczną? Jeżeli wymagana jest wersja elektroniczna to, czy należy wykonać skany podpisanych protokołów? Odpowiedź: Zamawiający oczekuję, iż protokoły pokontrolne powinny zostać przesłane w wersji elektronicznej (bez podpisu/pieczątek) do Zamawiającego, jedynie w celu wcześniejszej weryfikacji (celem uniknięcia wydruku z ewentualnymi błędami, np. niepoprawne oznaczenie budynków), dopiero po ich akceptacji, Wykonawca dostarczyć powinien podpisane/opieczętowane protokoły w wersji papierowej. PYTANIE 5 Proszę o informację czy istnieje procedura wychodzenia na dach w przypadku gdy na dachu występuje fotowoltaika. Czy Wykonawca musi oczekiwać na wyłączenie instalacji czy można prowadzić pracę gdy instalacja jest czynna? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż posiada procedurę wchodzenia na dachy, na których znajduję się farma PV. Wykonawca przed przystąpieniem do jakikolwiek czynności, musi poczekać, aż farmy zostaną wyłączone. PYTANIE 6 Proszę o informację, czy oprócz głównego szkolenia BHP są dodatkowe szkolenia wymagane na poszczególnych obiektach z racji, że obiekty są wynajmowane przez różne spółki z dodatkowymi procedurami? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż oprócz szkolenia BHP wymaganego u Zamawiającego, wymagane jest dodatkowe szkolenie u jednego z Najemców Zamawiającego – ważność szkolenia wynosi 1 rok. |
2024-09-23
14:19:57
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
2
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Wykonanie kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.25.2024.AS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNM.25.2024.AS, prowadzonym w sprawie wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 W nawiązaniu do Państwa ogłoszenia w sprawie wykonania kontroli stanu technicznego budynków zgodnie z art.62 Ustawy Prawa budowlanego na terenie zakładu DOZAMEL we Wrocławiu, proszę o potwierdzenie, że zakres badań, które należy wykonać jest ograniczony do badania szczelności instalacji i urządzeń gazowych, w pozostałym zakresie, w tym w szczególności w zakresie urządzeń i instalacji sanitarnych ( w tym wentylacyjnych) kontrola stanu technicznego powinna być sporządzona wyłącznie na podstawie oględzin dokonanych w czasie wizji lokalnej. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż oczekuje badań szczelności instalacji i urządzeń gazowych, natomiast w przypadku kontroli urządzeń i instalacji sanitarnych wystarczą same oględziny. |
2024-09-20
10:38:25
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Wykonanie kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.25.2024.AS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNM.25.2024.AS, prowadzonym w sprawie wykonania kontroli okresowych budynków (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie dodatkowych informacji dotyczących przedmiotowego przetargu. Byłabym wdzięczna za wskazanie, jakie dodatkowe dokumenty, oprócz wypełnionych formularzy załączonych do ogłoszenia, są wymagane. Czy konieczne jest dostarczenie referencji, potwierdzenia doświadczenia, CV lub certyfikatów/uprawnień? Będę wdzięczna za wszelkie informacje, które pozwolą nam na prawidłowe złożenie oferty. Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty dodatkowych dokumentów, innych niż wymienionych w ogłoszeniu. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą przedstawił dokumenty świadczące o posiadanych uprawnieniach, takowe dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?