Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.37632.5.2024.KS Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku B1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2024 11:34:00
Składania : 30-09-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-09-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr BZA.37668.47.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku B1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.

 

Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.

 

I.  Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

1.  opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym: pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót – jeśli będzie wymagane, uzgodnienia z konserwatorem zabytków i rzeczoznawcą p.poż) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana) na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku B1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym przede wszystkim:

       a) projektu budowlanego lub projektu wymaganego do zgłoszenia robót – jeśli będzie wymagany,

       b) projektu wykonawczego,

       c) przedmiaru robót,

       d) kosztorysu inwestorskiego,

       e) informacji BIOZ.

       oddzielnie dla każdej wymaganej branży. 

2. Inwentaryzacja stanu istniejącego – przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu budynku w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przede wszystkim inwentaryzację istniejących urządzeń (istniejących wyłączników prądu oraz rozdzielnic) oraz dokona wizji lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja udostępniona w postępowaniu (Załącznik nr 3) jest tożsama ze stanem istniejącym w budynku oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.

3. Niezbędnym będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz rzeczoznawcę ds. ppoż. 

4. Wykonawca opracuje dokumentację, o której mowa w ust. 1 oraz uzyska pozwolenie na budowę lub zaświadczenie o braku podstaw do zgłoszenia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót (jeśli będzie wymagane).

5. Przy opracowywaniu rozwiązań projektowych należy, w miarę możliwości, wykorzystać istniejącą infrastrukturę w jaką wyposażone są obiekty. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ocena stanu technicznego istniejących wyłączników, możliwość ich ewentualnego wykorzystania (po akceptacji Zamawiającego) lub ich likwidacja. 

6. Projektowane urządzenia muszą posiadać dopuszczenie CNBOP, co należy potwierdzić przekładając odpowiednie dokumenty wraz z dokumentacją projektową.

7. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane) oraz wytycznych Zamawiającego. 

8. Plan sytuacyjny z oznaczeniem obiektu objętego opracowaniem stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia. 

9. Rzuty parteru dla obiektu objętego opracowaniem oraz rozmieszczenie rozdzielni SN stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

10. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. 

11. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

12. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

13. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.

14. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie w każdej z faz sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.

15. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).

16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

    1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

    2) wizje lokalne,

    3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

    4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.


II. Termin realizacji: 

12 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.

III. Termin gwarancji: 3 lata


Załączniki do Zaproszenia:

1. Formularz Umowy BZA.37668.47.2024.KS

2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

3. Rzuty parteru oraz rozmieszczenie rozdzielni SN.

4. Lokalizacja obiektów.

5. RODO


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041, w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz umowy.pdf pdf 317.37 2024-09-16 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielania zamówien.pdf pdf 182.01 2024-09-16 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Rzuty parteru oraz rozmieszczenie rozdzielni SN.zip zip 789.2 2024-09-16 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - lokalizacja obiektów na terenie Dozamel.pdf pdf 315.02 2024-09-16 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - RODO.pdf pdf 171.84 2024-09-16 11:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz umowy z dnia 20.09.2024.pdf pdf 316.89 2024-09-20 13:39:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-20 13:39 Kamila Szuba Informacja dla Wykonawców nr 1

Szanowni Państwo.

W związku z zapytaniami otrzymanymi od Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.37668.47.2024.KS prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku B1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na otrzymane pytania:

PYTANIE NR 1
W związku z ingerencją w tkankę zabytkową budynku B1 zwracam się z prośbą o udzielenie informacji zwrotnej, czy zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu / późniejszego aneksowania umowy spowodowane koniecznością uzyskania dodatkowych decyzji konserwatorskich - pozwolenia na budowę wynikającego z art. 29 ust. 7. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1-4, wykonywane: 1) przy obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków - wymagają decyzji o pozwoleniu na budowę?

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia termin realizacji przedmiotu zamówienia na 21 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia. Zamieniony wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej Informacji dla Wykonawców.

Zamawiający informuje również, że zmianie ulega również termin składania ofert w postępowaniu. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na poniedziałek 30.09.2024 r. na godz. 12:00.

Załącznik nr 1 - for [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku B1 Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 komplet Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. (0)
3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 251