Jesteśmy zainteresowani przedstawieniem przez Państwo oferty cenowej na świadczenie usługi polimeryzacji wykładzin PCV, o powierzchni: 210 m² w pomieszczeniach biurowych Urzędu Dozoru Technicznego - Oddział w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Wiosennej 3.
Zakres prac – etapy usługi:
1. Przygotowanie podłoża (wykładziny PCV) tj.: dokładne oczyszczenie, usunięcie zabrudzeń, pozostałości po wcześniejszym konserwowaniu powierzchni preparatem „Sidolux”. Przed przystąpieniem do prac należy w pomieszczeniach zabezpieczyć listwy przypodłogowe ( około 100 m.b.) oraz część istniejących mebli (duże gabaryty tj.: szafy aktowe, biurka), które nie będą wystawione z pomieszczeń na czas wykonywania polimeryzacji.
2. Nałożenie 3-ech warstw powłok polimerowych, które zagwarantują przy właściwej eksploatacji i pielęgnacji trwałość przez minimum 12 miesięcy (wymagane jest pisemne udzielenie gwarancji na ten okres).
Polimeryzacja ma zapewnić przedłużenie żywotności wykładziny PCV, zabezpieczenie jej przed drobnymi zarysowaniami, przed wnikaniem brudu oraz znacząco poprawić efekt wizualny, antypoślizgowy i antystatyczny.
Wykonawca zagwarantuje bardzo dobre jakościowo wykonanie ww. prac, przy użyciu materiałów dobrej jakości, posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz gwarancje producentów (do wglądu na wezwanie Zamawiającego).
3. Wymagane jest przedstawienie technologii pielęgnacji podłogi (wykładziny PCV) po wykonanej polimeryzacji oraz przeszkolenie osoby wykonującej usługi porządkowe w siedzibie oddziału UDT w Piotrkowie Tryb., pod kątem zapewnienia odpowiedniej pielęgnacji i czyszczenia podłogi po wykonanej polimeryzacji, w celu zapewnienia wydłużenia okresu trwałości naniesionych powłok.
4. Bieżące utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia prac - tj. utrzymanie na bieżąco czystości szlaków komunikacyjnych oraz składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i materiałów w sposób nie utrudniający funkcjonowania Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Piotrkowie Tryb.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
1. usługa realizowana będzie na podstawie pisemnego zlecenia lub umowy,
2. wykonanie usługi potwierdzone będzie protokołem odbioru, sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury,
3. wymagany okres gwarancji na wykonaną usługę polimeryzacji - min. 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru,
4. termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT, wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury,wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru,
5. termin realizacji: nie później niż do dnia 8 grudnia 2017 r.
6. cena całkowita zamówienia obejmuje wszystkie należności, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej w Oddziale UDT w Piotrkowie Tryb. (w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia) w godz. od 8:00 do 14:00, po uprzednim umówieniu wizyty z Panią Anną Krasnodębską tel. 44 64-88-450, tel. komórkowy: 694-454-701
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres: anna.krasnodebska@udt.gov.pl; lub telefonicznie tel.: 44 64-88-450
Komunikaty