- Strona główna
- Postępowanie ID 979000
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZA.11111.43.3034.PD Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-10 09:25:00
-
Składania2024-09-26 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-26 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
w związku z postępowaniem nr BZA.11111.43.2024.PD zapraszamy
Państwa do złożenia oferty na „Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z
wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10”.
I. Opis
przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji
1. Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie terenów zewnętrznych (z
wyłączeniem dachów) spółki Dozamel we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10.
Szczegółowy plan terenu określa Załącznik nr 1. W ramach świadczonych usług odśnieżania
oferent zobowiązany jest do świadczenia następujących usług:
·
odśnieżanie powierzchni utwardzonych dróg,
chodników, placów, schodów zewnętrznych, dojazdów do bram i ramp, wejść do
budynków oraz parkingów,
·
posypywanie chodników, dróg, schodów
zewnętrznych środkami nie powodującymi uszkodzenia odśnieżanej infrastruktury i
zapewniającymi bezpieczne poruszanie się osób i pojazdów mechanicznych,
·
skuwanie i usuwanie lodu z powierzchni
chodników, dojść i dojazdów do bram i ramp
·
bieżące wywożenie nadmiaru usuniętego śniegu na
miejsca wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z lokalizacją wskazaną w
Załączniku nr 1, transportem Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji zawiera wzór Umowy
(Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia). Okres świadczenia usługi
odśnieżania terenów zewnętrznych Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.
Fabrycznej 10 wynosi sezon przy czym sezon trwa od 01.11.24 do 30.04.25
Umowa zostanie zawarta na okres jednego sezonu.
3. UWAGA!: Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu, zobowiązany jest do
przeprowadzenia wizji lokalnej, najpóźniej przed podpisaniem umowy. Zamawiający
umożliwi odbycie wizji lokalnej w terenie, na którym ma być wykonywana usługa
odśnieżania, po wcześniejszym - telefonicznym lub mailowym- umówieniu się.
4. Ofertę
zawierającą cenę złożoną z trzech części za wykonanie całości
zamówienia:
1.
stała
miesięczna opłata abonamentowa za dostępność (wynagrodzenie za utrzymanie
określonej infrastruktury w celu realizacji umowy)
2.
wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie
powierzchni w wysokości: ...............
zł/m2 (słownie: ................................)
3.
wynagrodzenie
za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania) w wysokości: ...............
zł/m2 (słownie: ................................)
5. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie
zapewnia:
·
posiadanie ważnej polisy OC w wysokości 500 000
PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych),
·
gwarancję niezmienności cen jednostkowych przez
cały okres trwania umowy,
·
udzielenie Zamawiającemu ulgi w należnościach na
PFRON w wysokości 50% wartości wynagrodzenia miesięcznego z tytułu niniejszej
umowy.
6. Termin realizacji usługi: 1.11.2024r. – 30.04.2025r.
7. Wykonawca
zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
II. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)
1. Warunki udziału w postępowaniu:
- termin związania ofertą: Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na co najmniej 8 dni
przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do
Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony
okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni. Odmowa wyrażenia zgody, o której
mowa w poprzednim punkcie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- kryteria wyboru oferty: spośród
złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała
najkorzystniejszą cenę.
2. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone jest w Trybie ofertowym, zgodnie z
postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi
w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przejścia z trybu
ofertowego do trybu negocjacji po otwarciu ofert, przy czym negocjacje
prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli
oferty w prowadzonym postępowaniu.
2. Negocjacje
będą traktowane jako oddzielne postępowanie i prowadzone będą pod tym samym
numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą negocjacji będą złożone
oferty, przy czym Wykonawca w negocjacjach nie może zaproponować wyższej ceny
za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą złożył w postępowaniu
ofertowym.
3. W trakcie
negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty
dla niego najkorzystniejszej.
3. Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania w jednym z poniższych przypadków:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu;
b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) Postępowanie obarczone jest wadą
uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
2) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn.
3) O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia
zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców,
którzy się o nie ubiegali.
4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty
1) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez
wyboru oferty.
2) O zamknięciu postępowania bez wyboru oferty
Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o
nie ubiegali.
5. Odrzucenie oferty
1) Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli:
a) Treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez
Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty;
b) Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c) Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, lub cena oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona;
d) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w
terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał;
e) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę
którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie podjętej decyzji.
6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania
Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie
jawne.
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy BZA.11111.43.2024.PD,
2.
Łączne zestawienie powierzchni,
3.
Powierzchnia dróg,
4.
Powierzchnia chodników,
5.
Powierzchnia parkingów,
6.
Powierzchnia placów,
7.
Zlecenie
8. RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-19
11:26:20
|
Paulina Dziegańska | Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr BZA.11111.43.3034.PD, prowadzonym w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 , zmianie termin składania i otwarcia ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 26.09.2024 r. na godz. 12:00. Otwarcie ofert odbędzie w tym samym dniu o godz. 12:05 |
2024-09-16
13:35:55
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
2
DLA
WYKONAWCÓW
Dotyczy:
Odśnieżanie
terenów
zewnętrznych
(z
wyłączeniem
dachów)
Dozamel
sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10.
Numer
sprawy
nadany
przez
Zamawiającego:
BZA.11111.43.3034.PD.
Szanowni
Państwo.
W
związku
z
zapytaniami
otrzymanymi
od
Wykonawców
biorących
udział
w
postępowaniu
BZA.11111.43.3034.PD
prowadzonym
w
sprawie
odśnieżania
terenów
zewnętrznych
(z
wyłączeniem
dachów)
Dozamel
sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10,poniżej
udzielamy
odpowiedzi
na
otrzymane
pytania: PYTANIE 1 czy w postępowaniu poza Zakładami Pracy Chronionej mogą wziąć udział również podmioty, które nie są Zakładem Pracy Chronionej, ale mogą udzielać odpisu na PFRON? Odpowiedź: Zamawiający nie ogranicza się jedynie do Zakładów Pracy Chronionej, oczekuje jedynie, iż Oferent udzieli Zamawiającemu ulgi w należności na PFRON w wysokości 50% wynagrodzenia miesięcznego z tyt. realizacji umowy. |
2024-09-16
13:13:29
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW
Dotyczy:
Odśnieżanie
terenów
zewnętrznych
(z
wyłączeniem
dachów)
Dozamel
sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10.
Numer
sprawy
nadany
przez
Zamawiającego:
BZA.11111.43.3034.PD.
Szanowni
Państwo.
W
związku
z
zapytaniami
otrzymanymi
od
Wykonawców
biorących
udział
w
postępowaniu
BZA.11111.43.3034.PD
prowadzonym
w
sprawie
odśnieżania
terenów
zewnętrznych
(z
wyłączeniem
dachów)
Dozamel
sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10,poniżej
udzielamy
odpowiedzi
na
otrzymane
pytania:
PYTANIE 1 Czy oferent wskazuje cenę za odśnieżanie wraz z likwidacją gołoledzi, czy tylko samo odśnieżanie? wskazujecie Państwo 3 warianty oferty: 1. Gotowość 2. Odśnieżanie 3 sama likwidacja gołoledzi Moje pytanie dotyczy sprecyzowania 2 wariantu Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż Oferent powinien – w przypadku wariantu 2 - wskazać cenę za odśnieżanie wraz z likwidacją gołoledzi. PYTANIE 2 Czy zamykacie Państwo przetarg tylko dla Zakładów Pracy Chronionej wymagając aby wykonawca udzielił ulgi na PFRON, czy dopuszczacie Państwo także wykonawców poza Zakładami Pracy Chronionej skoro jedyne kryterium 100% punktowane to cena? Odpowiedź: Zamawiający nie zakłada takiego ograniczenia, dopuszcza możliwość złożenia oferty przez konsorcja. Jednocześnie Zamawiający informuje, że - zgodnie pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert - może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym w zaproszeniu do złożenia oferty. PYTANIE 3 bardzo prosimy o informację, czy aby złożyć ofertę w konsorcjum wystarczającym będzie, aby w formularzu na platformie wpisać dane lidera konsorcjum, a jako załącznik przesłać dodatkowo pełnomocnictwo konsorcjum? Formularz interaktywny platformazakupowa.pl nie zapewnia miejsca na wpisanie więcej niż jednego podmiotu w przypadku konsorcjum. Odpowiedź: Zamawiający informuje, aby złożyć ofertę jako konsorcjum, dane lidera konsorcjum powinny zostać uzupełnione w formularzu a w polu „KOMENTARZ” przy składaniu oferty, prosimy umieścić informację iż oferta jest składano jako konsorcjum firm i umieścić dane obu firm. Zamawiający zwraca uwagę, iż z dokumentów złożonych w postępowaniu wprost musi wynikać, iż oferta składana jest przez konsorcjum. PYTANIE 4 zwracam się z prośbą o wyjaśnienie punktu 4 "Wymagań i Specyfikacji", które mówią, że oferta powinna zawierać cenę składającą się z trzech części za wykonanie całości zamówienia: stała miesięczna opłata abonamentowa za dostępność, wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie oraz wynagrodzenie za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania), natomiast na platformie występuje do wypełnienia jedno pole oznaczające jedną cenę - ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Proszę o wskazanie sposobu prawidłowego wypełnienia oferty w kwestii cenowej. Odpowiedź: Zamawiający prosi, aby w polu „ Świadczenie usługi odśnieżania terenów zewnętrznych” wpisać stałą miesięczną opłatę abonamentową za dostępność, natomiast wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie powierzchni w wysokości: ............... zł/m2 oraz wynagrodzenie za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania) w wysokości: ............... zł/m2 wpisać w polu „Miejsce na twój opcjonalny, dodatkowy komentarz do całości oferty” bądź umieścić stawki w samym załączniku oferty, jaki Wykonawca będzie załączał do postępowania. |
2024-09-16
12:56:43
|
Paulina Dziegańska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?