Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZGK/ZAP/14/2024 Dostawa rur PEHD PE100 RC SDR17 225mm (typ 1 lub 2) o łącznej długości 1260mb na potrzeby realizacji przewiertu sterowanego

Termin:
Zamieszczenia : 09-09-2024 12:23:00
Składania : 17-09-2024 12:00:00
Otwarcia : 17-09-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie Zapytania ofertowego zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji ( Regulaminu ZGK Sp. z o.o. z dnia 17.07.2024 r., który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego)

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz - do wypełnienia w formie elektronicznej przez Wykonawcę.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu  na podstawie pkt. 6.1. Regulaminu ZGK Sp. z o.o. oraz spełniają warunki udziału określone w poniższym formularzu ( tj. warunki formalne).

Kryterium jakim Zamawiający kieruje się przy wyborze oferty: jest cena oferty - 100% ( waga)

W celu realizacji zadania, należy zawrzeć umowę z Zamawiającym, której wzór stanowi załącznik do postępowania.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Kod CPV: 

 44163100-1 Rury 

 44163130-0 Ściekowe przewody rurowe

 44163000-0 Rury i osprzęt 

 

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:

1)       Tożsamość i dane kontaktowe Administratora

Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 26B, Kąty Wrocławskie, tel.: 71 /39 13 230

2)       Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Kontakt z IODO w sprawach przetwarzania danych osobowych i realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej inspektor@zgk-katy.pl, tel.: 71 316 61 67 lub listownie na adres placówki.

3)        Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia Wykonawcy
w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów:  ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r.poz.164 z późn. zm.).

4)        Okres przechowywania danych

Dane osobowe przechowywane będą przez okres, o którym mowa w art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt)  oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).

5)       Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:

a)     odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w szczególności art. 74. oraz art. 81. ).  Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek;

b)     podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów;

c)     obsługa prawna;

d)     podmioty świadczące usługi dla administratora danych przy spełnieniu wszystkich wymogów dających gwarancje bezpiecznego i zgodnego z prawem ich przetwarzania, na podstawie zawartych stosownych umów zgodnych z art. 28 RODO, przy czym odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.  (w tym: usługi informatyczne, hosting, niszczenie dokumentów, obsługa w zakresie ochrony danych osobowych).

6)       Prawa osób, których dane są przetwarzane:

W związku z udzielaniem zamówień publicznych posiadają Państwo prawo:

a) dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, co wynika z art. 75 pzp;

b) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO
w przypadku, gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, co wynika z art. 76 pzp;

c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, zgodnie z art.74 ust. 3 pzp;

d) prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie znajduje już podstawy w obowiązujących  przepisach prawa.  Ograniczenie tego prawa wynika z art.17 st.3lit.b, d lub e RODO. 

Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/), jeśli Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.

7)       Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza europejski obszar gospodarczy)  lub organizacji międzynarodowej,  z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa (w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów pzp).

8)       Informacja o wymogu podania danych

Przystąpienie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolne. Dane przekazywane są przez  Uczestnika postępowania. Obowiązek podania przez Uczestnika postępowania  danych osobowych bezpośrednio go dotyczących lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy wynika z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,  związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.

9)       Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Udostępnione dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy.pdf pdf 344.91 2024-09-09 12:23:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 DOSTAWA Rura 225mm RC PEHD SDR17 PN10 PE100 do przewiertu sterowanego 1260 mb ZGK Kąty Wrocławskie Sp. z o. o.
ul. 1 Maja 26B
55-080, Kąty Wrocławskie
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2864 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość odcinków - odcinki rur 12 metrowe - proszę zaakceptować (0)
3 Typ rury - - typ 1: rury RC jednowarstwowe lub - typ 2: rury RC dwuwarstwowe o - warstwach połączonych molekularnie z zewnętrzną powłoką RC - proszę zaakceptować (0)
4 Kolor rury - dopuszczalne: czarny, brązowy, czarny z brązowym pasem - proszę zaakceptować (0)
5 Ubezpieczenie OC - Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przy realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł. Polisa winna być przedłożona Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia - proszę zaakceptować (0)
6 Termin wykonania zamówienia - 31.10.2024r. - proszę zaakceptować (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 127