Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/18/2024 „Dostawa i montaż separatora – płuczki piasku wraz układem hydroforowym z filtracją oraz szafą zasilająco-sterującą na Centralną Oczyszczalnię Ścieków w Gliwicach.”

Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2024 15:19:00
Składania : 11-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 11-09-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja

1.   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż separatora – płuczki piasku wraz  z układem hydroforowym z filtracją oraz szafą zasilająco-sterującą na Centralną Oczyszczalnię Ścieków  w Gliwicach.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do ogłoszenia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Wymagany termin gwarancji :  24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.

Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez producenta urządzeń na terenie Polski autoryzowanego serwisu wraz z magazynem części zamiennych.

2.   Kod CPV:   42996000-4 – Maszyny do uzdatniania ścieków

3. Termin realizacji:  do dnia 31.12.2024 r.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:

•   Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych,

•   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,

•   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

5. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę, która polegała na dostarczeniu co najmniej 1 sztuki separatora o wydajności nie mniejszej niż 16l/s (wydajność w przeliczeniu na pulpę piaskową) i 1,5 t/h piasku (obciążenie piaskiem zanieczyszczonym) i efektywności separacji co najmniej 95% dla uziarnienia:  ≥ 0,2 mm.

6.  Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:

1)    wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2)    wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,

3)    dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował dostawy). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej dostawy skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania.

UWAGA!

Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) - 4) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.).

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w niniejszym ogłoszeniu oraz zawierającą najniższą cenę.

11. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przed zawarciem umowy:

    1)  rysunek techniczny zabudowy oferowanej instalacji,

    2) oświadczenie producenta o zabezpieczeniu antykorozyjnym urządzenia metodą pasywacji zanurzeniowej.

12. Załączniki do postępowania:

1)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,

2)    Wzór umowy  – Załącznik nr 2 do ogłoszenia,

3)    Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do ogłoszenia,

4)    Wykaz dostaw- Załącznik nr 4 do ogłoszenia.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym. 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 883.79 2024-09-05 15:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy..pdf pdf 619.9 2024-09-05 15:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia..pdf pdf 560.72 2024-09-05 15:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz dostaw.docx docx 21.89 2024-09-05 15:19:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 59.5 2024-09-05 15:19:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 444.99 2024-09-11 12:02:48 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 446.91 2024-09-12 15:26:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-12 15:26 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru oferty [...].pdf

2024-09-11 12:02 Aneta Oleś Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż separatora – płuczki piasku wraz układem hydroforowym z filtracją oraz szafą zasilająco-sterującą na Centralną Oczyszczalnię Ścieków w Gliwicach Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował dostawy). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej dostawy skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) - 4) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do dnia 31.12.2024r., proszę potwierdzić (0)
4 Termin gwarancji - okres gwarancji na dostarczony przedmiot umowy: 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 223