Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-09-2024 15:19:00 |
Składania : | 11-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-09-2024 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i
montaż separatora – płuczki piasku wraz z układem hydroforowym z
filtracją oraz szafą zasilająco-sterującą na Centralną Oczyszczalnię
Ścieków w Gliwicach.
Szczegółowy
Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do ogłoszenia oraz
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Wymagany
termin gwarancji : 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu
odbioru.
Zamawiający
wymaga oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez producenta urządzeń na terenie
Polski autoryzowanego serwisu wraz z magazynem części zamiennych.
2. Kod CPV: 42996000-4 – Maszyny do uzdatniania ścieków
3. Termin realizacji: do dnia 31.12.2024 r.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę, która polegała na dostarczeniu co najmniej 1 sztuki separatora o wydajności nie mniejszej niż 16l/s (wydajność w przeliczeniu na pulpę piaskową) i 1,5 t/h piasku (obciążenie piaskiem zanieczyszczonym) i efektywności separacji co najmniej 95% dla uziarnienia: ≥ 0,2 mm.
6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z
ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) wypełniony i podpisany wykaz dostaw– Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,
3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował dostawy). Brak dokumentu (z zastrzeżeniem jednokrotnego wezwania do jego uzupełnienia, zgodnie z informacją poniżej) lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej dostawy skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania.
UWAGA!
Podpis osoby/osób upoważnionej składany
na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej
imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) -
4) Zamawiający wezwie do
ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł
zakaz ubiegania się o zamówienie na
podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka
zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.).
9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz
§ 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w niniejszym ogłoszeniu oraz zawierającą najniższą cenę.
11. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przed
zawarciem umowy:
1) rysunek techniczny zabudowy oferowanej instalacji,
2) oświadczenie producenta o zabezpieczeniu antykorozyjnym urządzenia metodą pasywacji zanurzeniowej.
12. Załączniki do postępowania:
1)
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do ogłoszenia,
3)
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik
nr 3 do ogłoszenia,
4) Wykaz dostaw- Załącznik nr 4 do ogłoszenia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-12 15:26 | Anna Jasińska | Raport wyboru oferty - w załączeniu. |
2024-09-11 12:02 | Aneta Oleś | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
Komunikaty