- Strona główna
- Postępowanie ID 976441
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
znak sprawy: ZP.271.zapytanie nr 03/24/U/MW Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi 3 zadania
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Węgiel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-04 11:40:00
-
Składania2024-09-09 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-09 08:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Bełżyce, dnia 04.09.2024 r.
Szanowni Państwo,
Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania odpowiedzi na zapytanie w charakterze szacowania wartości zamówienia poprzez poniższy formularz elektroniczny (na dole strony).
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, że niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.
W celu należytego przygotowania i przeprowadzenia procedury, zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonanie niezobowiązującej i niewiążącej wyceny.
Powyższe zostanie wykorzystane wyłącznie na potrzeby ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, ze względu na konieczność zastosowania właściwego progu oraz trybu postępowania.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania wartości zamówienia może skutkować zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu o szacowanie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, obejmującymi 3 zadania:
Zadanie nr 1
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
znak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/952307
Zadanie nr 2
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)
znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931707
Zadanie nr 3
Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyce
znak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/941776
Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru.
Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektorów różnych branż przed jedną osobę lub wyznaczenia innych osób do nadzoru nad każdym zadaniem.
Przy sporządzaniu oferty zalecamy zapoznać się z projektami umów wykonawczych dla każdego zadania (Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych oraz wynikających z nich obowiązków Stron umowy np. odbiory robót itp.)
Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia oraz uzyskane dofinansowanie na wykonanie robót budowlanych, Zamawiający wymaga całego zespołu Inspektorów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje formularza.
Niniejsze inwestycje mają charakter strategiczny. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którąkolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Inspektorów branż, a zatem do niewykonania całości zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe oraz przenikające się wzajemnie, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru nad obiektem budowlanym.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (za wszystkie branże) o wadze 100 %.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.
Obliczenie punktów w kryterium „najniższa cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x) x 100
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium najniższa cena
C min - najniższa cena oferty w zł brutto spośród złożonych, nieodrzuconych ofert
Cx - cena oferty badanej w zł brutto.
W szacunkowej wycenie należy podać cenę jednostkową w zł netto za każdą branżę w każdym zadaniu oddzielnie (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję druku ofertowego.
Dodatkowo platforma automatycznie przeliczy wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń.
Oświadczenie Wykonawcy
Przystępując do przedmiotowego zapytania jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
osoby do kontaktu:
Urząd Miejski w Bełżycach
Małgorzata Węgiel, Patrycja Grzegorczyk nr telefonu: 81-516-27-37 (sprawy proceduralne)
Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-39, 609-950-037 (sprawy budowlane)
Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
Wojciech Sarna nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Projekt umowy
Umowa na sprawowanie nadzoru inwestorskiego
umowa nr 89/2024/IMS/ST
zawarta w Bełżycach w dniu ___.09.2024 r.
pomiędzy:
Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
NIP 7132984379, REGON 431020084
zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Zastępcę Burmistrza Bełżyc Pana Tomasza Zielonkę
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce
Pani Olgi Matyjasik
a
________________________
NIP:____________, REGON: ____________
zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.
wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:
Strony oświadczają, że niniejsza umowa, zwana dalej umową, została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - prowadzonego w trybie szacowania wartości zamówienia z możliwością wyboru Wykonawcy w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł netto, do których nie stosuje się w/w ustawy.
§ 1
- Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje obowiązki Inspektorów nadzoru inwestorskiego w 3 zadaniach pod nazwą:
Zadanie nr 1
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
znak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW
Zadanie nr 2
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)
znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW
Zadanie nr 3
Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyce
znak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW
- Zakres nadzoru obejmuje roboty określone w dokumentacji technicznej oraz obsługę okresu gwarancyjnego inwestycji, o których mowa w ust. 1.
§ 2
- Strony ustalają, że Inspektorzy nadzoru inwestorskiego rozpoczną pracę z datą zawarcia umowy, a zakończą po dokonaniu odbioru końcowego i rozliczeniu inwestycji (planowana data zakończenia inwestycji objętych nadzorem:
Zadanie nr 1 – do 12 miesięcy
Zadanie nr 2 – do 6 miesięcy
Zadanie nr 3 – do 8 miesięcy
od daty zawarcia umów z Wykonawcami robót budowlanych dla każdego z zadań oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych usterek. W razie wystąpienia robót gwarancyjnych, okres pracy zostanie przedłużony o okres wykonywania tych robót.
- W przypadku gdy roboty budowlane będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu zakończenia i odbioru końcowego robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia oraz bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
§ 3
- Strony ustalają, że do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późniejszymi zmianami).
- Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji należeć będzie w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę robót budowlanych.
4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach końcowych.
6) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
7) żądanie od Kierownika budowy lub Kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, przeprowadzanie niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.
9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
10) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.
11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.
12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.
13) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
14) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.
15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
16) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
17) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.
18) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.
19) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.
20) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.
21) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.
22) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.
23) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami dokumentacji technicznej ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł.
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy robot budowlanych przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości.
24) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
25) poświadczenie terminu zakończenia robót.
26) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.
27) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
28) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.
29) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).
30) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:
1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) zgłaszanie Wykonawcy robót budowlanych zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.
6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
- Nadzór nad robotami pełnić będą:
Zadanie nr 1 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycachznak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna Koordynator zespołu Inspektorów |
|||
konstrukcyjno - budowlana |
|
||
elektryczna |
|
|
|
Zadanie nr 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna - Koordynator zespołu Inspektorów |
|
||
elektryczna |
|
|
|
Zadanie nr 3 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyceznak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW |
|||
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
sanitarna - Koordynator zespołu Inspektorów |
|||
konstrukcyjno - budowlana |
|
||
elektryczna |
|
|
|
- Inspektorzy zobowiązani są do przebywania na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu w okresie trwania robót, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do użytkowania.
- W zaoferowanej cenie ofertowej należy doliczyć koszt dojazdu Inspektorów na miejsce robót budowlanych.
- Wykonawca oświadcza, że przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał oceny dokumentacji technicznej pod kątem jej poprawności oraz kompletności i nie wnosi do niej żadnych uwag. Ocena dokona została z zachowaniem standardu podmiotu zawodowo nadzorującego roboty budowlane. Wykonawca nie miał obowiązku stwierdzenia błędów, których wykrycie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu projektowania lub prowadzenia obliczeń. Z zastrzeżeniem standardu dokonanej oceny Wykonawca potwierdza, że dokumentacja techniczna pozwala na wykonanie usług inspektorskich za przyjęte wynagrodzenie.
§ 4
- Wykonawca umowy oświadcza, że znane są mu przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dotyczące praw i obowiązków osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
- Wykonawca oznajmia, że Inspektorzy posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy i ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy.
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
§ 6
Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:
1) Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-39, 609-950-037
e-mail: stopylo@belzyce.pl
2) Grzegorz Borowiec nr tel. 81-516-27-38
e-mail: g.borowiec@belzyce.pl
3) Wojciech Sarna nr tel. 81-516-27-38
e-mail: w.sarna@belzyce.pl
§ 7
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
razem zadanie nr 1 + zadanie nr 2 + zadanie nr 3 |
|||
cena umowy netto w zł |
stawka podatku VAT |
wartość podatku VAT |
cena umowy brutto w zł |
|
|
|
|
w tym:
Zadanie nr 1 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycachznak sprawy ZP.271/11/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno - budowlana |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
Zadanie nr 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach (zadanie II część osadowa – środki z subwencji ogólnej od Ministra Finansów)znak sprawy ZP.271/07/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
Zadanie nr 3 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Bełżyceznak sprawy ZP.271/09/24/B/TP/MW |
wartość brutto w zł |
Inspektor nadzoru branża sanitarna. Koordynator zespołu Inspektorów |
|
Inspektor nadzoru branża konstrukcyjno - budowlana |
|
Inspektor nadzoru branża elektryczna |
|
§ 8
- Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 płatne będzie trzeba oddzielnymi fakturami / rachunkami, po odbiorze końcowym każdego zadania oddzielnie.
- Wynagrodzenie obejmuje wszystkie ponoszone przez Wykonawcę wydatki związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, łącznie z udziałem w przeglądach gwarancyjnych organizowanych w okresie rękojmi lub gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
- Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury / rachunku przez Zamawiającego.
- Kwota wynagrodzenia, określona w § 7 obejmuje także nadzór inwestorski ewentualnych robót dodatkowych / zamiennych / niewykonanych / zaniechanych.
§ 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§ 10
- Osoby określone w § 3 ust. 4 niniejszej umowy, zobowiązane są do posiadania, przez cały okres trwania umowy ważnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę lub osoby określone w § 3 ust. 4 obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
§ 11
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nie rozpoczęcia usług nadzoru w ciągu jednego miesiąca, liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy albo przerwy w nadzorowanych robotach trwającej ponad jeden miesiąc (za wyjątkiem przerw spowodowanych warunkami atmosferycznymi lub epidemicznymi lub wojennymi) za uprzednim 7-dniowym odstąpieniem.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z naruszeniem obowiązujących przepisów lub/i postanowień niniejszej umowy.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku wpisania podmiotu / osoby na listę sankcyjną, o której mowa w art. 7 ust. 1 tzw. „polskiej ustawy antyrosyjskiej”.
- Każda ze stron może rozwiązać umowę za porozumieniem Stron, bez konieczności zapłaty kar umownych.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % całościowego wynagrodzenia brutto określonego w § 7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 5 % całościowego wynagrodzenia brutto określonego w § 7.
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.
- Kary umowne określone w niniejszym paragrafie są od siebie niezależne i podlegają kumulacji do wysokości 9 % wynagrodzenia określonego w § 7 umowy.
- Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie należnych kar z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
- Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę Zamawiający poniesie szkodę przewyższającą wysokość kar umownych to Wykonawca zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej wysokości.
§ 12
- Wykonawca może proponować zmianę osób, które będą wykonywać zamówienie wskazanych w § 3 ust. 4 niniejszej umowy. Zmiana taka jest możliwa jedynie za zgodą Zamawiającego i nie wymaga aneksu do umowy.
- Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, jeżeli uzna i wykaże, że osoba ta nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, względnie współpraca pomiędzy tą osobą nie układa się dobrze, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę.
- W przypadku zmiany osoby Inspektora, nowa osoba musi posiadać stosowne uprawnienia.
§ 13
- Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i/ lub / albo wynikających ze zmian umowy o dofinansowanie lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie odnośnie zmiany terminu realizacji zdania oraz wysokości wynagrodzenia.
- W przypadku zmian umowy / rozwiązania / odstąpienia od umowy, Strony będą rozliczać się proporcjonalnie do wykonanych usług.
- Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może dokonać przeniesienia praw i obowiązków jak i nie może dokonać przeniesienia jakichkolwiek wierzytelności, w szczególności w drodze: cesji, przekazu, sprzedaży wynikającej z niniejszej umowy lub udziału w niej na osoby trzecie. Cesja, przelew lub czynność wywołująca podobne skutki, dokonane względem Zamawiającego są bezskuteczne.
§ 14
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 15
Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 16
Integralną częścią umowy jest zapytanie w charakterze szacowania wartości zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
§ 17
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach.
podpisy |
|
Zamawiający (Gmina Bełżyce) |
Wykonawca |
Zastępca Burmistrza |
|
Skarbnik |
Załączniki:
1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru (dostarcza Wykonawca)
2. Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 2 do umowy nr 89/2024/IMS/ST z dnia ___.09.2024 r.
oświadczenie Wykonawcy
Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
_______________
podpis Wykonawcy
Załączniki do postępowania
Oferty wykonawców
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-09
09:55:34
|
Małgorzata Węgiel |
W
niniejszym
postępowaniu
w
trybie
szacowania
wartości
zamówienia
z
możliwością
wyboru
oferty
złożono
6
ofert. Raporty ofert są udostępnione powyżej. Postępowanie wygrała firma MM INŻYNIERIA sp. z o. o. – z ceną 28.500,00 zł brutto. Oferta nr 3 jest najkorzystniejsza tj. posiada najniższą cenę i otrzymała 100 pkt. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?