- Strona główna
- Postępowanie ID 974527
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DL.4251.37.2024.JTB Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz remontu nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej 1 Maja 19-21 w Jastrzębiu-Zdroju.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-30 09:56:00
-
Składania2024-09-09 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-09 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając
w imieniu Wspólnoty
Mieszkaniowej
1
Maja 19-21
w
Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
zaprasza
do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„Opracowanie
dokumentacji
projektowo-kosztorysowej
dotyczącej remontu
kanalizacji
sanitarnej
i deszczowej
oraz
remontu
nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku
Wspólnoty
Mieszkaniowej
1
Maja
19-21
w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do wykonania remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej usytuowanej na działce wspólnoty mieszkaniowej wraz z podłączeniem do budynku oraz remont nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 1 Maja 19-21 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym wykonanie:
a) projektu budowlanego,
b) projektów wykonawczych,
c) przedmiaru robót,
d) kosztorysu inwestorskiego,
e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2.1.1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem pozyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
2.1.2. Przed rozpoczęciem prac projektowych należy dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego.
2.1.3. Dane techniczne budynku WM 1 Maja 19-21:
a) kubatura użytkowa: 3.501,00 m3
b) powierzchnia zabudowy: 315,12 m2
c) rok budowy: ok. 1966 r.
2.1.4.
Budynek Wspólnoty
Mieszkaniowej 1
Maja 19-21 to
budynek wielorodzinny
mieszkalno-usługowy
składający się z dwóch samodzielnych segmentów o wymiarach w
rzucie 13,33m
x
11,82m oddzielonych dylatacją. Segmenty posiadają trzy kondygnacje
nadziemne, piwnice oraz po 1 klatce schodowej. Konstrukcję nośną
stanowią trzy ściany nośne podłużne,
na których opierają
się stropy DZ-3. Partery obu segmentów użytkowane są jako sklepy
oraz ich zaplecza. Wejścia do lokali mieszkalnych i pomieszczeń
usługowych usytuowane są po przeciwległych stronach. Pozostałe
kondygnacje nadziemne użytkowane są jako mieszkania.
Budynek wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizację sanitarną, deszczową, instalację elektryczną, centralnego ogrzewania, odgromową, gazową, wentylację grawitacyjną, przewody kominowe, instalację domofonową.
2.2. Zakres dokumentacji powinien obejmować:
1. projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż – po 4 egz. (w tym 2 egz. jako załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę),
2. kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony – po 2 egz.,
4. przedmiar robót – 2 egz.,
5. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż – 2 egz.,
6. pełną dokumentację w wersji elektronicznej na pendrivie, zgodnie z założeniami projektowymi.
2.3. Zakres i ilość dokumentacji projektowej oraz zakres robót, które należy uwzględnić w dokumentacji projektowej został szczegółowo określony w Założeniach do projektowania stanowiących Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
2.4. Wykonawca dokumentacji zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności wersji papierowej z wersją cyfrową.
2.5. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.6.
Dokumentacja
podlegać będzie zgłoszeniu rozpoczęcia robót w Wydziale
Architektury UM Jastrzębie-Zdrój.
W przypadku, gdy zakres prac
projektowych przekraczać będzie procedurę zgłoszenia, należy
uzyskać
pozwolenie na budowę.
2.7.
Dokumentację
należy
opracować w sposób umożliwiający przeprowadzenie
procedury udzielania
zamówień dla Wspólnot mieszkaniowych w oparciu o ustawę KC.
Dokumentacja
powinna
zawierać wycenę
wszystkich
prac i robót
towarzyszących
(w formie opisowej lub graficznej).
Z
uwagi na zachowanie zasad uczciwej konkurencji, w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz w
dokumentacji projektowej i
przedmiarze robót nie
należy posługiwać się nazwami własnymi materiałów. Do
dokumentacji należy dołączyć wykaz materiałów wygenerowany
z kosztorysu szczegółowego wraz ze wskazaniem
charakterystyki i parametrów istotnych
z punktu widzenia Projektanta.
2.8. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określają Założenia do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.9.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
Zaproszeniu,
wzorze
umowy
bądź
w
Założeniach
do
projektowania,
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy
uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem
oferty.
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
a)
Dysponowanie
min.
1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane
do
projektowania bez
ograniczeń lub
z ograniczeniami
pozwalającymi
na realizację zadania w
specjalności
instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
b)
Dysponowanie
min.
1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane
do
projektowania bez
ograniczeń lub
z ograniczeniami
pozwalającymi
na realizację zadania w
specjalności
inżynieryjnej
drogowej
w zakresie drogi
dojazdowej (wewnętrznej)
w rozumieniu przepisów o drogach
publicznych.
c) Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazanej/nych wyżej.
d)
Wykonawca
wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3
lat
przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jedną
dokumentację
projektową
w zakresie remontu/przebudowy
lub wykonania nowej instalacji wodociągowej, sanitarnej lub
deszczowej zewnętrznej bez
określania wartości wykonanej usługi oraz
co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie
zagospodarowania terenu, w tym remontu lub wykonania nawierzchni bez
określania wartości wykonanej usługi.
Jeżeli Wykonawca wykonał dokumentację projektową zawierającą oby dwa w/w zakresy w jednym projekcie, Zamawiający dopuszcza przedłożenie takich referencji.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekt/projekty w w/w zakresie był/były wykonany(e), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 28.02.2025 r.
4.1. Za termin zakończenia zamówienia uznaje się termin przekazania Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów. Przekazanie dokumentacji będzie odbywać się etapowo:
ETAP I
1) Przekazanie koncepcji do sprawdzenia:
- w wersji elektronicznej, e-mailowo.
Zamawiający
dokona sprawdzenia dokumentacji w terminie do 10 dni od przekazania i
dokona jej zatwierdzenia lub prześle
e-mailowo Wykonawcy
ewentualne uwagi.
ETAP II
2) Przekazanie dokumentacji do sprawdzenia w zakresie i ilościach:
- projekt budowlany i wykonawczy w wersji papierowej – 1 szt.,
- kosztorys inwestorski w wersji papierowej – 1 szt. (szczegółowy).
Zamawiający dokona sprawdzenia dokumentacji w terminie do 7 dni od przekazania i dokona jej zatwierdzenia lub zwróci Wykonawcy wraz z ewentualnymi uwagami.
ETAP III
3) Przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę:
- projekt budowlany oraz projekt wykonawczy w wersji papierowej – 2 szt. (dodatkowe 2 egzemplarze będą stanowiły załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę),
- kosztorys inwestorski - w wersji papierowej – 2 szt. uproszczony + 2 szt. szczegółowy,
- przedmiar robót w wersji papierowej – 2 szt.,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w wersji papierowej – 2 szt.
4)
Przekazanie wszystkich
w/w dokumentów
-
w wersji elektronicznej – na pendrivie
– 1 szt (w formacie *.pdf oraz
w
formacie
edytowalnym).
4.2.
Zamawiający
dokona
weryfikacji złożonych dokumentów w terminie do 7
dni roboczych
od
terminu ich
otrzymania
i dokona
ich
zatwierdzenia lub
zwróci Wykonawcy
wraz z wykazem ewentualnych uwag i usterek. Wykonawca
będzie zobowiązany usunąć usterki lub dokonać poprawek do 5 dni
roboczych od otrzymania powiadomienia. Po
akceptacji dokumentacji zostanie sporządzony protokół odbioru
końcowego usługi.
4.3. Okres sprawdzenia dokumentacji przez Zamawiającego nie będzie wliczony do terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji.
5. GWARANCJA I RĘKOJMIA:
5.1.
Wykonawca
projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji
na
wady dokumentacji projektowej na
okres minimum
12
miesięcy od
daty spisania
protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie
dokumentacji.
5.2.
Wykonawca
projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi
za wady w dokumentacji projektowej na okres
minimum
12
miesięcy
od
daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na
podstawie dokumentacji.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-08
09:10:47
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-09-13
10:20:05
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu pismo z dnia 12.09.2024 r. dot. Odwołania czynności unieważnienia postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-09-11
11:09:17
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-09-09
11:08:25
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-09-05
14:37:45
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu pismo zawierające odpowiedź na pytanie Wykonawcy. Z poważaniem Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-09-03
07:42:13
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę: 15.000,00 zł. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?