- Strona główna
- Postępowanie ID 973443
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.35.2024.ZP3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota na lata 2024 - 2027
Wystawiający
-
UżytkownikClaudia Jesa Skorzewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-02 12:13:00
-
Składania2024-10-07 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-07 11:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-10
13:39:36
|
Claudia Jesa Skorzewska |
Zimowe
utrzymanie
dróg
na
terenie
Gminy
Białe
Błota
na
lata
2024-2027 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiający: Gmina Białe Błota zawiadamia, że ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: 1. Faktyczne: Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2. Prawne: Art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
2024-10-07
13:50:17
|
Claudia Jesa Skorzewska |
Zimowe
utrzymanie
dróg
na
terenie
Gminy
Białe
Błota
na
lata
2024
-
2027 Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający: Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 07.10.2024 r. godz. 11:30, zamieszcza informacje dotyczące zestawienia ofert wraz z informacjami odczytanymi podczas ich otwarcia. Załączniki |
2024-10-07
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 148 000 zł brutto. |
2024-09-27
13:07:26
|
Claudia Jesa Skorzewska |
I. W
związku
ze
zwróceniem
się
Wykonawców
do
Zamawiającego
o
wyjaśnienie
SWZ,
działając
w
trybie
art.
135
ust.
1
oraz
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
Zamówień
Publicznych
(dalej
zwana
ustawą
Pzp),
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
wraz
z
wyjaśnieniami.
II. Zamawiający jednocześnie pragnie wyjaśnić, iż przedmiotowe wymagania dotyczą całej realizowanej umowy i całego doświadczenia oferenta na przestrzeni ostatnich 3 lat, również wielokrotności zrealizowanych ilości kilometrów odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych, pieszo - rowerowych jak i liczby odśnieżonych przystanków w ramach świadczonej umowy. III. Wyjaśnienia treści SWZ, stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia z dniem ich zamieszczenia na dedykowanej platformie zakupowej oraz stronie internetowej Zamawiającego w miejscu udostępnienia SWZ. Załączniki |
2024-09-13
11:32:12
|
Claudia Jesa Skorzewska |
ZMIANA
TREŚCI
SWZ ZAMIESZCZENIE DOKUMENTU I. Zamawiający na podstawie art. 137 ustawy Pzp informuje, że załącza na stronie internetowej, w miejscu zamieszczenia ww. ogłoszenia o zamówieniu, ujednolicony dokument obejmujący: 1) Opis przedmiotu zamówienia. II. Powyższa czynność nie wymaga dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach. III. Zamieszczony dokument, staje się obowiązujący dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia z dniem jego zamieszczenia na dedykowanej platformie zakupowej oraz stronie internetowej Zamawiającego w miejscu udostępnienia SWZ. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?