- Strona główna
- Postępowanie ID 972054
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZPU.271.17.2024 Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ząbkach
Wystawiający
-
UżytkownikBiuro Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-26 11:41:00
-
Składania2024-09-04 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-04 14:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-04
15:10:23
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.,
poz.
1605
ze
zm.),
zwaną
dalej
ustawa
Pzp.,
Zamawiający
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania.
Podstawa prawna: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 4 września 2024 r., do godz. 14.00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną. |
2024-09-04
14:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?