Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 271/12/2024 „Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubenia w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”

Karolina Dziedzic
Gmina Lubenia
Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2024 16:37:00
Składania : 04-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 04-09-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 140.06 2024-08-23 16:37:00 Postępowanie
SWZ podpisany.pdf pdf 13944.87 2024-08-23 16:37:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami 1-8.docx docx 187.59 2024-08-23 16:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 48.16 2024-08-23 16:37:00 Postępowanie
Modyfikacja SWZ.pdf pdf 512.66 2024-08-30 12:04:42 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi do SWZ.pdf pdf 581.15 2024-08-30 12:04:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.64 2024-08-30 13:21:08 Publiczna wiadomość
Modyfikacja treści SWZ 2.pdf pdf 1045.53 2024-09-02 16:57:34 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi do SWZ 2.pdf pdf 311.94 2024-09-02 16:57:34 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 278.97 2024-09-04 11:51:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 524.14 2024-09-13 11:01:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-13 11:01 Karolina Dziedzic Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-09-13 08:00 Karolina Dziedzic Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-09-04 11:51 Karolina Dziedzic Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 i nast. ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm) pn. „Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubenia w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm) udostępnia informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 244 000,00 zł.

2024-09-02 16:57 Karolina Dziedzic Modyfikacja treści SWZ 2 oraz pytania i odpowiedzi do treści SWZ 2

Modyfikacja treści S [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-08-30 13:21 Karolina Dziedzic Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-08-30 12:04 Karolina Dziedzic Modyfikacja treści SWZ oraz pytania i odpowiedzi do treści SWZ

Modyfikacja SWZ.pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366